  • 1. Data: 2002-05-13 10:23:09
    Temat: Słupy telefoniczne na działce...
    Od: "\\/\\/aldek__" <w...@y...pl>

    Pytanie do abonentów, którzy mają na swoich
    działkach postawione przez tepsę słupy telefoniczne
    (dotyczy oczywiście terenów wiejskich i małych miasteczek):
    jaka jest sytuacja prawna właścicieli działek,
    na których takowe słupy stoją?
    Czy mogą oni żadać ich przeniesienia
    lub rościć sobie od tepsy (ew. innego operatora)
    jakiegoś zadośćuczynienia???
    Napiszcie proszę, co o tym myślicie.
    Pozdrawiam -
    Waldek

  • 2. Data: 2002-05-13 13:19:46
    Temat: Re: Słupy telefoniczne na działce...
    Od: "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "\/\/aldek__" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na których takowe słupy stoją?
    > Czy mogą oni żadać ich przeniesienia
    > lub rościć sobie od tepsy (ew. innego operatora)
    Z tym chyba może byc roznie.... Widzialem swego czasu w TV (chyba w regionalnej
    trojce)
    reportaz, gdzie facet chcial sie budowac na swojej dzialce i wystepowal wielokrotnie
    do
    TPSA o przeniesienie slupa telefonicznego. Poniewaz nie mogl sie tego doprosic -
    wybudowal w koncu dom, przez ktorego dach przechodza owe druty telefoniczne
    :-))))))))))
    Mocno to wygladalo druty wchodzdily otworem dachu z jednej strony, a wychodzily z
    dugiej
    :-))))))
    Ciekawe czy na strychu na tych drutach wiesza pranie ;-)))

    Kecaj

  • 3. Data: 2002-05-13 20:24:33
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    doprosic -
    > wybudowal w koncu dom, przez ktorego dach przechodza owe druty

    wiesz co, dziwny czlowiek, to byl jego teren jezeli slup stal bez zadnej
    umowy to mogl go usunac bez powiadomienia a kable wyciac, a jezeli mial na
    to umowe to kazda umowe mozna wypowiedziec

    tak czy siak powinien byl wyslac do nich pismo z wyznaczonym terminem a
    potem sekator i ciach

    Marcin

  • 4. Data: 2002-05-13 21:17:31
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >Ciekawe czy na strychu na tych drutach wiesza pranie ;-)))

    To by tlumaczylo dlaczego SDI mi sie czasami wiesza:-)) Po prostu
    pranie:-)))))

    HaNkA Na SDi

  • 5. Data: 2002-05-14 17:06:43
    Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon)

    "\\/\\/aldek__" <w...@y...pl> wrote:

    >(dotyczy oczywiście terenów wiejskich i małych miasteczek):

    Oj zdziwil by sie, oj zdziwil....

    Jestem sobie w centrum miasta badz co badz nie malego i raczej nie
    nazywanego miasteczkiem - w centrum Miasta Krakowa :-)

    I co widze przed swoim budynkiem?

    Pozdrawiam.

    Lechu

    ps. Malo inteligentnym odpowiem wprost :-)

    Slupy widze, w samym centrum Krakowa stoja piekne, dewniane slupy
    telefoniczne.

    --
    _ _
    |_____\___|\___|_| |_|\__,_| Voice & SMS +48-501-930896

  • 6. Data: 2002-05-14 18:42:55
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Slupy widze, w samym centrum Krakowa stoja piekne, dewniane slupy
    > telefoniczne.

    Phi, no i co, w Krakowie jest mnóstwo zabytków :)

    pozdr.
    T.

  • 7. Data: 2002-05-15 05:04:11
    Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon)

    "Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Phi, no i co, w Krakowie jest mnóstwo zabytków :)

    Biorac pod uwage, ze Krakow jest miastem wpisanym na Swiatowa Liste
    Dziedzictwa UNESCO czy cos takiego, to slupy te maja szanse w niedlugim
    czasie stac sie faktycznym zabytkiem chronionym przez polskie i
    miedzynarodowe prawo. Takim zabytkiem (i mowie calkiem powaznie) jest juz
    najstarsza czesc Nowej Huty - ta budowana jeszcze przez przodownikow
    wyrabiajacych po 500% normy.

    Pozdrawiam.

    Lechu

    --
    _ _
    |_____\___|\___|_| |_|\__,_| Voice & SMS +48-501-930896

  • 8. Data: 2002-05-15 05:57:56
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Dawniej nikt nie dbal o umowy, ale takowa (przynajmniej zgoda wlasciciela
    powina byc) na ustawienie slupow.
    Ale wyciecie linii jest juz niedopuszczelne i karalne.

  • 9. Data: 2002-05-15 20:39:50
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    > Czy mogą oni żadać ich przeniesienia
    > lub rościć sobie od tepsy (ew. innego operatora)
    > jakiegoś zadośćuczynienia???
    Nie mieszkamy na wsi, ale tez mielismy slup w niewygodnym miejscu - bo na
    chodnika na wprost wejscia na posesje. Tepsa na pismo odpowiedziala w ciagu
    2 tygodni - przyjechali panowie i przesuneli slup na trawnik, gdzie juz
    nikomu nie przeszkadza. Pismo pisalismy do Centrum Utrzymania Sieci na
    naszym terenie
    Pozdrawiam
    Beata

  • 10. Data: 2002-05-15 21:03:50
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Dawniej nikt nie dbal o umowy, ale takowa (przynajmniej zgoda wlasciciela
    > powina byc) na ustawienie slupow.
    > Ale wyciecie linii jest juz niedopuszczelne i karalne.

    powiadomic, wyznaczyc termin, poczekac, jak nie zareaguja usunac - taka jest
    kolejnosc - nikt tego nie zakwestionuje

    Marcin