  • 1. Data: 2002-05-13 11:54:53
    Temat: Wypis z KW
    Od: "William Bonawentura" <a...@b...com>

    Czy jest rzeczą normalną, iż urzędniczki w wydziale ksiąg wieczystych nie chcą
    wydac odpisu z ksiegi komuś, kto ma nazwisko inne niż osoba wpisana w księdze ?
    Ewentualnie dopuszczaja jeszcze wydanie odpisu dla kogoś kto przedstawi
    postanowienie o nabyciu spadku, jednak do jego uzyskania też trzeba wypis posiadać
    :)

  • 2. Data: 2002-05-13 17:10:52
    Temat: Re: Wypis z KW
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "William Bonawentura" <a...@b...com> napisał w wiadomości

[...]

    Witam
    to chyba chodzi im o udowodnienie interesu prawnego ? !

  • 3. Data: 2002-05-13 17:53:31
    Od: "William Bonawentura" <a...@b...com>

    > Witam
    > to chyba chodzi im o udowodnienie interesu prawnego ? !

    Najprawdopodobniej. Tyle tylko, że ustawa mówi wyraźnie, że interes prawny (jaka
    jest jego definicja ? ) jest wymagany do uzyskana wglądu, zaś wypisy wydaje się
    "osobom zainteresowanym" (bez wzmianki o interesie prawnym. Poza tym czy zgodność
    nazwiska właściciela i wnioskodawcy czegokolwiek dowodzi lub zaprzecza ?

  • 4. Data: 2002-05-13 18:01:40
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "theokart" <t...@e...com> napisał w wiadomości

    > Witam
    > to chyba chodzi im o udowodnienie interesu prawnego ? !

    Przy księgach wieczystych?

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-05-14 07:35:24
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Ustawa sobie, biurwy sobie - stara śpiewka. Bić gazrurką po piętach to
    wydadzą ;)
    A na marginesie - Williamie, czy mógłbyś zribić tak, aby przed tekstem
    Twojej odpowiedzi pojawiały sie znaczki ">"? Tak naprawde, to ja nawet nie
    wiem, jak można zrobić, aby się nie pojawiały. Używasz MS Outlook Express
    który defaultowo robi to tak, jak trzeba. Dzieki.

    Depi.

  • 6. Data: 2002-05-14 07:47:43
    Od: "William Bonawentura" <a...@b...com>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ustawa sobie, biurwy sobie - stara śpiewka. Bić gazrurką po piętach to
    > wydadzą ;)

    No właśnie :) Chciałem tylko dowiedzieć się, czy i u was KW to najgorsze z możliwych
    dno urzędniczego nastawienia do petentów. Godziny pracy: środa i piątek 9-13, wredna
    kierowniczka, nadstawienie "po co pan tu przyszedł", zero wzorów podań itd.

> [...]
    > wiem, jak można zrobić, aby się nie pojawiały. Używasz MS Outlook Express
    > który defaultowo robi to tak, jak trzeba. Dzieki.

    Chyba już działa :) Było włączone, musiałem wyłączyć i znowu włączyć....

    William