  • 1. Data: 2002-05-13 10:25:08
    Temat: Kto dziedziczy pieniadze z lokaty?
    Od: "M.Trojan" <m...@g...pl>

    Witam! Mam lokaty bankowe i ROR-y, nikomu nie dalem upowaznienia do tych
    kont. Kto, jaka czesc i czy w ogóle ktos otrzyma jakies pieniadze w razie
    mojej smierci, gdy jestem kawalerem. Najblizsza rodzina? rodzice? brat? Z
    gory dzieki za odp.

  • 2. Data: 2002-05-13 11:22:08
    Temat: Re: Kto dziedziczy pieniadze z lokaty?
    Od: "William Bonawentura" <a...@b...com>

    Do wysokości 20 krotnego przec. wynagrodz. możesz zadysponować wprost w banku.
    Kwoty powyżej zgodne z prawem spadkowym czyli w/g testamentu lub jeżeli nie istnieje
    będzie to najbizsza rodzina (rodzice i brat).

  • 3. Data: 2002-05-17 02:33:45
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    czyli w/g testamentu lub jeżeli nie istnieje będzie to najbizsza rodzina
    (rodzice i brat).
    a zona?? :))))
    zapominamy o najgorszym...
    no dzieci ...juz lepiej....
    pzdr.
    marcin

  • 4. Data: 2002-05-17 06:05:50
    Od: "666" <p...@p...com>

    No i niech nie będzie taki sknerus, bo go nie pochowaja po ludzku ;-))
    Dżek