  • 1. Data: 2002-05-13 12:43:31
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Jarosław Czajkowski" <j...@p...pl>

    Dzień dobry wszystkim.
    Mam pytanie - jakie czekają mnie niespodzianki jeżeli zostanę zwolniony
    (pracuję od września 2001). Z tego co się orientuję to : wypowiedzenie
    2-tygodniowe; urlop 20/12 za każdy miesiąc przepracowanego roku. Czy coś
    jeszcze ???
    Z góry dziękuję za odpowiedzi ...

    Jarek

  • 2. Data: 2002-05-13 12:59:02
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Jarosław Czajkowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (pracuję od września 2001). Z tego co się orientuję to : wypowiedzenie
    > 2-tygodniowe; urlop 20/12 za każdy miesiąc przepracowanego roku. Czy coś

    Jeżeli pracujesz u tego pracodawcy na umowę o pracę od września 2001 i
    obecnie masz umowę na czas nieokreślony to okres wypowiedzenia wynosi 1
    miesiąc.
    Jeżeli zwolnienie będzie wiązało się z likwidacją stanowiska (Ustawa o
    szczególnych zasadach rozwiązywania umów o pracę...) to powinieneś dostać
    jeszcze miesięczną odprawę.
    Jeżeli wcześniej do 2000 roku włącznie nabyłeś prawo do pierwszego pełnego
    urlopu, to ekwiwalent liczy się tak, jak napisałeś. Jeżeli jest to Twoja
    pierwsza praca, to należy Ci się 1/2 urlopu (lub ekwiwalent).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775