  • 1. Data: 2009-06-19 13:50:47
    Temat: legitymowanie sie starym dowodem ksiazeczkowym
    Od: "damaszek" <e...@k...org>

    Dziś widziałem jak w tramwaju kanar spisywał jakiegoś typa ze starego,
    mocno zeszmaconego książeczkowego dowodu osobistego. Przecież te
    dokumenty są nieważne i równie dobrze można się legitymować prawem jazdy
    na UFO. Taki mandat będzie ważny?

  • 2. Data: 2009-06-19 13:56:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    damaszek pisze:
> [...]
    > mocno zeszmaconego książeczkowego dowodu osobistego. Przecież te
    > dokumenty są nieważne i równie dobrze można się legitymować prawem jazdy

    Mandat będzie nieważny, bo to nie mandat. Tylko wezwanie do zapłaty.
    Ważne. A dane można podać choćby ustnie, to już ryzyko zakładu
    komunikacji, jeśli okażą się nieprawdziwe.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-19 14:06:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    damaszek wrote:
> [...]
    > mocno zeszmaconego książeczkowego dowodu osobistego. Przecież te
    > dokumenty są nieważne i równie dobrze można się legitymować prawem jazdy

    równie dobrze mógł go legitymować "na gębę" lub z legitymacj rencisty.
    Co za różnica skąd wziął dane. Byleby tylko dobre bo inaczej nie bedzie
    mial kto zapłacić.