  • 1. Data: 2009-06-19 09:20:04
    Temat: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Posłowie podkomisji zdrowia pracują nad projektem, który zakłada całkowity
    zakaz palenia w budynkach publicznych: szkołach, zakładach pracy, obiektach
    kultury i sportowych, środkach transportu oraz dworcach, przystankach i
    lotniskach. Ponadto nie będzie można palić w odległości 10 metrów od tych
    budynków.

    Inż.prawa

  • 2. Data: 2009-06-19 09:22:35
    Temat: Re: Kolejny martwy przepis - potworek
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 19, 11:20 am, "*piotr'ek*" <p...@g...pl>
    wrote:
    > Pos owie podkomisji zdrowia pracuj nad projektem, kt ry zak ada ca kowity
    > zakaz palenia w budynkach publicznych: szko ach, zak adach pracy, obiektach
    > kultury i sportowych, rodkach transportu oraz dworcach, przystankach i
    > lotniskach. Ponadto nie b dzie mo na pali w odleg o ci 10 metr w od tych
    > budynk w.
    >
    > In .prawa

    A co jest potworkowatego i matrwego w zakazie palenia w szkolach,
    obiektach sportowych, dworcach czy lotniskach?

    Z tego wszystkiego to moze byc jedynie problem z przystankami bo nie
    maja swojego "gospodarza". Ale w przypadku pozostalych budynkow, ktos
    tam pracuje/szefuje i zarzadza. Jak jest sobie szkola to jaki problem
    zeby dyrektor dopilnowal zeby nikt nie palil w szkole i w drzwiach
    szkoly? :)

  • 3. Data: 2009-06-19 09:26:34
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A co jest potworkowatego i matrwego w zakazie palenia w szkolach,
    > obiektach sportowych, dworcach czy lotniskach?

    Troche niedookreslilem. Chodzilo mi glównie o ponizszy przepis:
    "Ponadto nie bedzie mozna palic w odleglosci 10 metrów od tych budynków."
    Czyli idac ulica gdzie znajduja sie sklepy nie bedzie mozna wogóle palic.
    Wiecej - niektórzy na w swoich mieszkaniach nie beda mogli palic, bowiem
    sasiad obok prowadzi w swoim mieszkaniu firme.

    Inz.prawa

  • 4. Data: 2009-06-19 09:54:48
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Cze, 11:26, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Wiecej - niektórzy na w swoich mieszkaniach nie beda mogli palic, bowiem
    > sasiad obok prowadzi w swoim mieszkaniu firme.

    Ba, bezsensem jest ten fragment bo to znaczy ze nie bedzie w firmach
    mozna wydzielic pomieszcenia dla palaczy. Mialo to pewnie uderzac w te
    firmy ktore takich miejsc nie robia a "kurzoki" wystaja przed wejsciem
    i kazdemu wchodzacemu pozwalaja nasiaknac esencja palarni.

  • 5. Data: 2009-06-19 10:36:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ba, bezsensem jest ten fragment bo to znaczy ze nie bedzie w firmach
    > mozna wydzielic pomieszcenia dla palaczy.

    Nie będzie _trzeba_ wydzielać. Dziś teoretyczni jest obowiązek jak się
    ma powyżej iluś tam pracowników.
    Będzie można się wypiąć na potrzeby palaczy. W końcu...

    Zresztą uważam, że skoro mogę wymagać od pracownika higieny osobistej i
    odpowiedniego stroju, mogę też wymagać żeby nie śmierdział petami. Robi
    to złe wrażenie na klientach.
    Palenie w zamkniętych pomieszczeniach potęguje smród wydzielający się z
    odzieży palacza. Jak mają palić, niech to robią na zewnątrz, trochę tego
    smrodku wywieje.

    A Kapelusznik streścił, co oczywiście prowadzi do uogólnień co prowadzi
    do wniosków wziętych z sufitu u tych osób, które treści projektu nie znają.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2009-06-19 12:23:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 19 czerwiec 2009 11:22
    (autor BK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <f...@r...goo
    glegroups.com>):

    > A co jest potworkowatego i matrwego w zakazie palenia w szkolach,
    > obiektach sportowych, dworcach czy lotniskach?

    Martwy: To, że i tak będą palić, bo nagle nie rzucą. Tylko nielegalnie.

    Potworkowaty: teraz jest palarnia, a jak ją oficjalnie się zlikwiduje, to
    palenie nielegalnie stanie się uciążliwe dla niepalących.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-06-19 12:38:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Cze, 12:36, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    > Palenie w zamkniętych pomieszczeniach potęguje smród wydzielający się z
    > odzieży palacza. Jak mają palić, niech to robią na zewnątrz, trochę tego

    Ja bym tam wolal zeby mi spawacze nie wystawali przed hala palac
    papierosy bo jak klient ich zobaczy to pomysli ze albo sie
    opierniczaja, albo robia fuszerke i maja duzo czasu, albo nie maja
    duzo pracy bo nikt nie chce nam jej dac. Rozumiem ze sa firmy w
    ktorych pewni ludzie maja kontakt z klientami. Dlatego na rozmowach
    kwalifikacyjnych czesto padaja pytania o palenie.
    IMHO to zle wplynie na wydajnosc bo zamiast pracownik isc pietro nizej
    do palarni bedzie musial "wyjsc na chwile do sklepu" i z 5 minutowej
    przerwy zrobi sie 15 minutowy wypad na dymka.

  • 8. Data: 2009-06-19 13:43:43
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisali:

    > Zresztą uważam, że skoro mogę wymagać od pracownika higieny osobistej i
    > odpowiedniego stroju, mogę też wymagać żeby nie śmierdział petami. Robi
    > to złe wrażenie na klientach.

    Moze jeszcze zakazac jedzenia czosnku i wyznaczyc liste dopuszczalnych
    kosmetykow?

    > Palenie w zamkniętych pomieszczeniach potęguje smród wydzielający się z
    > odzieży palacza. Jak mają palić, niech to robią na zewnątrz, trochę tego
    > smrodku wywieje.

    Ja, jako przechodzien nie zycze sobie bc zasmradzanym przy wejsciach do
    biurowcow.

  • 9. Data: 2009-06-19 14:25:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ja, jako przechodzien nie zycze sobie bc zasmradzanym przy wejsciach do
    > biurowcow.

    No i nie będzie, bo 10m dale trzeba będzie palić, ale tam nie będzie się
    dało, bo w odległości 6m będzie sklep z ciuchami itd. itp.

    Inż.prawa

  • 10. Data: 2009-06-19 14:43:36
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Cze, 11:20, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kultury i sportowych, środkach transportu oraz dworcach, przystankach i
    > lotniskach. Ponadto nie będzie można palić w odległości 10 metrów od tych

    I bardzo dobrze :) Czemu palacy maja truc osoby nie palace?

    Pozdrawiam
    Rafal