    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: legalnosc softu JAVA (nieco z innej beczki)
    Date: Sat, 7 Aug 2004 13:14:51 +0200

    Odrazu uprzedam nie interesuje mnie to czy jest to moralnie wporzadku czy
    nie.Od strony prawnej.

    PO internecie krąży troche gier java. (na komorki)
    chcialbym je zamiescic na stronie WAP i udostepnic
    za darmo.
    Do takich gier nie ma dolaczonych licencji, jest tylko romiar, sprzedawca,
    wersja itp.
    Czy w obowiazujacym na dzien dzisiejszy prawie cos by mi za to grozilo?
    Jezeli nie KK to czy autor takiego dziela ma szanse na wygranie sprawy,
    (nie ma licencji, nie ma warunkow, nie pobieram gier ze sklepu, a wrozka nie
    jestem, sprzedawca nie znaczy tworca gry)

    Pozdrawiam
    P.

    --

    odwiedź też forum poświęconemu