  • 1. Data: 2004-09-29 21:29:07
    Temat: leasing notebook'a
    Od: "michaelo" <m...@s...pl>

    1. czy istnieje tak możliwość ?? jeśli tak to proszę jakieś namiary na firmy
    leasingowe na terenie śląska
    2. czy użytkując w ten sposób komputer mogę zakupić programy na firmę
    3. przejmując-wykupując notebooka powiedzmy po roku lub dwóch mogę dalej
    użytkować tego windowsa?
    czyli jak tu się ma np. z wersją OEM systemu

  • 2. Data: 2004-09-30 10:09:00
    Temat: Re: leasing notebook'a
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1. czy istnieje tak możliwość ?? jeśli tak to proszę jakieś namiary na
    firmy
    > leasingowe na terenie śląska

    Istnieje i najdalej 2 tygodnie temu byl identyczny watek wraz z
    odpowiedziami

    > 2. czy użytkując w ten sposób komputer mogę zakupić programy na firmę

    a dlaczego nie?

    > 3. przejmując-wykupując notebooka powiedzmy po roku lub dwóch mogę dalej
    > użytkować tego windowsa?
    > czyli jak tu się ma np. z wersją OEM systemu

    Licencja OEM nie jest na danego uzytkownika a na dany omputer wiec
    zdecudowanie TAK

    P.