  • 1. Data: 2004-09-29 22:00:12
    Temat: umowa o dzielo i brak wyplaty
    Od: "Maciekkkkk" <m...@o...pl>

    hey

    mam taki problem , pracowalem przez miesiac w akcji promocyjnej , podpisalem
    umowe o dzielo , praca na miesiac czasu od 28.05.04 do 10.07.04 .. wyplata
    miala byc po skonczeniu akcji i do tej pory nie dostalem pieniazkow
    ,dostalem zaliczke 500 zl i zostalo do odebrania jeszcze 1.8 tys i co
    tydzien dostaje sms ze w tym tygodniu bede mial przelane i juz mnie tak
    zwodza przez 3 miesiace

    drodzy grupowicze jakie jest na to rozwiazanie , jutro pojade do nich ale
    jak to najlepiej zalatwic zeby wkonu wyplacili

    dziekuje

  • 2. Data: 2004-09-30 01:26:17
    Temat: Re: umowa o dzielo i brak wyplaty
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cjfbbf$6tk$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maciekkkkk wrote:
> [...]
    > ,dostalem zaliczke 500 zl i zostalo do odebrania jeszcze 1.8 tys i co
    > tydzien dostaje sms ze w tym tygodniu bede mial przelane i juz mnie tak

    Wezwij ich pisemnie za potwierdzeniem odbioru do zapłaty. Wyznacz im tam
    termin np 14-to dniowy. Zaznacz, że bezskuteczność tego terminu spowoduje
    dochodzenie przez ciebie tego zobowiazania plus odsetek ustawowych na
    drodze sądowej.

    --
    Marcin