  • 21. Data: 2010-03-12 19:28:35
    Temat: Re: ladnakartka.pl
    Od: <s...@a...pl>

    > Regulamin (którego nie widać i którego nie przeczytasz przed zamówieniem) nie
    > zawiera podstawowych danych, chociażby nazwy i adresu usługodawcy.
    > Podczas zamawiania usługi klient jest wprowadzony w błąd co do ceny.
    > Słowem, ewidentny wałek.

    Na dole, na stornie z danymi do SMS i kodu jest
    "Cena smsa wynosi 25zł netto/30,50zł brutto Otrzymany kod upoważnia do wysłania
    50 kartek (1 kartka - 50gr netto). Otrzymany kod dostępu aktywny jest przez 170
    dni od momentu jego otrzymania"

    Czyli informacja czarno na białym, nawet bez czytania regulaminu.

  • 22. Data: 2010-03-12 21:58:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-12 20:28, s...@a...pl wrote:

> [...]
    > aktywny jest przez 170 dni od momentu jego otrzymania"
    >
    > Czyli informacja czarno na białym, nawet bez czytania regulaminu.

    To chyba przedtem było biało na białym, bo nie zauważyłem.

  • 23. Data: 2010-03-12 22:25:28
    Od: <s...@a...pl>

    > To chyba przedtem było biało na białym, bo nie zauważyłem.

    Może czytają pl.soc.prawo i na szybkiego dodali :)

  • 24. Data: 2010-03-12 22:32:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-12 23:25, s...@a...pl wrote:

    > Może czytają pl.soc.prawo i na szybkiego dodali :)

    poważnie, to nie było regulaminu na głownej stronie i na podstronach -
    dopiero przy skłądaniu zamówienia przy check-boksie i nie było tej
    ceny. Być może chłopcy szybko się uczą.
    Niemniej nadal w regulaminie nie ma nazwy i adresu usługodawcy, sposobu
    składania eklamacji i paru innych, wymaganych prawem rzeczy.

  • 25. Data: 2010-03-12 23:19:34
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-09 11:36, Herald pisze:

    > Pytanie techniczne:
    > - jak można ukraść sumę?

    Można ukraść pewną sumę pieniędzy. Sugeruję
    zajrzenie do słownika - to nie boli. Słowo
    "suma" nie oznacza jedynie wyniku działania
    matematycznego, jesteś jeszcze młody (czyt.
    jesteś szczylem) więc ten jeden raz możemy ci
    wybaczyć tę niewiedzę.

    > Drugie pytanie:
    > - da się też ukraść iloraz lub iloczyn?

    He, he, he... :-/ dowcip wysokiej klasy.

    > Sąd jest twoim służącym? :))

    Ciekawe jak to wykombinowałeś, że służącego
    się prosi, geniuszu.
    Służącemu wydaje się polecenia, głąbie.

    --
    AW

  • 26. Data: 2010-03-13 22:19:44
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > Niemniej nadal w regulaminie nie ma nazwy i adresu usługodawcy, sposobu
    > składania eklamacji i paru innych, wymaganych prawem rzeczy.

    Nie ma żadnego problemu by skonfigurować serwis www aby przy pierwszym
    wejściu na
    stronę pokazywały się inne informacje niż przy kolejnych odsłonach. I tak
    pewnie
    wiele oszukujących serwisów robi. Wchodzisz, patrzysz - okazja, gratis,
    super,
    rejestrujesz się zaczynasz używać i ....dostajesz rachunek, zaskoczony
    sprawdzasz
    na stronie www czy było coś o pieniądzach a tam wołami na pierwszej stronie
    napisane ile
    kasy chcą. Skruszony płacisz klnąc że tego nie zauważyłeś...............

  • 27. Data: 2010-03-14 12:39:59
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    Maciej Bebenek napisał:

    > poważnie, to nie było regulaminu na głownej stronie i na podstronach -
    > dopiero przy skłądaniu zamówienia

    Był, dnia 3.03.2010 istniał link "Regulamin oraz polityka prywatnosci" na
    stronie głównej - a to wcześniej, niż powstanie wątku na psp. Pewnych
    przeoczeń nie powinno się tłumaczyć w ten sposób.

  • 28. Data: 2010-03-14 17:12:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-14 13:39, Slawek 'IDEall' Fydryk wrote:

    > Był, dnia 3.03.2010 istniał link "Regulamin oraz polityka prywatnosci"
    > na stronie głównej - a to wcześniej, niż powstanie wątku na psp. Pewnych
    > przeoczeń nie powinno się tłumaczyć w ten sposób.

    Pierwsze co zrobiłem, wchodząc wtedy na tamtą stronę, to Ctrl-F i słowo
    regulamin.

    Ale oczywiście masz rację, to na pewno albo moja wina, albo wina mojej
    przeglądarki ;-)

  • 29. Data: 2010-03-14 19:53:41
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    Maciej Bebenek napisał:

    > oczywiście masz rację, to na pewno albo moja wina, albo wina mojej
    > przeglądarki ;-)

    Zupełnie nie wzrusza mnie czyja to wina - ja wiem, że odnośnik był dostępny
    w dniu, w którym pojawił się pierwszy post na grupie (ponieważ też wszedłem
    wtedy na tę stronę) a nawet wcześniej (co można sparwdzić w google cache).