  • 1. Data: 2002-02-16 09:54:06
    Temat: bezrobotny
    Od: "Arturtwardy" <a...@w...pl>

    Mam pytanie czy to prawda że jak zarajestruje firme jako bezrobotny,to
    dostane od panstwa 5000 na rozwiniecie tej dzialalnosci?.Jezeli tak to jaka
    to ma byc firma i jakie sa warunki .

    z gory dziekuje

    z powazaniem ARTUR27

  • 2. Data: 2002-02-16 12:49:04
    Temat: Re: bezrobotny
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 16 Feb 2002, Arturtwardy wrote:

    > Mam pytanie czy to prawda że jak zarajestruje firme jako bezrobotny,to
    > dostane od panstwa 5000 na rozwiniecie tej dzialalnosci?.Jezeli tak to jaka
    > to ma byc firma i jakie sa warunki .

    Nie mam pojęcia - spytaj w swoim Urzędzie Powiatowym. Przykładowe dane
    masz na http://www.pup.poznan.pl/kredyty.html. AFAIK nie ma ograniczeń w
    rodzaju działalności.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-18 06:56:54
    Od: "Waldek Bulkowski" <w...@p...gov.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Nie mam pojęcia - spytaj w swoim Urzędzie Powiatowym. Przykładowe dane
    > masz na http://www.pup.poznan.pl/kredyty.html. AFAIK nie ma ograniczeń w
    > rodzaju działalności.

    Są ograniczenia... Tzn. pożyczkę dostaje się po zaopiniowaniu wniosku przez
    Powiatową Radę Zatrudnienia, a ta opinia nie zawsze jest przychylna. Chodzi
    głównie o to, że jeśli na danym terenie jest dużo działalności danego
    rodzaju, to kolejny zamierzający uruchomić podobną działalność ma mniejsze
    szanse na pożyczkę.

    No i jeszcze odpowiadając na podstawowe pytanie: "Mam pytanie czy to prawda
    że jak zarajestruje firme jako bezrobotny,to dostane od panstwa 5000 na
    rozwiniecie tej dzialalnosci?" - nie, nie dostaniesz kasy od państwa. Możesz
    dostać pożyczkę w Powiatowym Urzędzie Pracy na rozwinięcie działalności po
    złożeniu odpowiednich dokumentów dokumentów. Po pewnym czasie część pożyczki
    może być umorzona... Szczegóły dowiesz się w odpowiednim PUPie.

    --
    Waldek "JakeC" Bulkowski
    http://www.jakec.prv.pl/ - poczytaj o filmach