  • 1. Data: 2002-02-15 21:23:33
    Temat: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o pomoc lub jakąś poradę: Nie będąc świadoma grożących mi
    konsekwencji, przykleiłam swoje zdjęcie do znalezionej legitymacji szkolnej.
    Był to bardzo głupi pomysł i okazał się mało skuteczny gdyż konduktor w
    pociągu odkrył fałszerstwo. Jestem młodą dziwczyną (22 lata), nigdy nie
    miałam do czynienia ze sprawami sądowymi, a grozi mi powazne oskarzenie
    (art. 270)... POMOCY! Co Robić?!! jestem przerażona tą sytuacją... Basia
    (b...@p...onet.pl)

  • 2. Data: 2002-02-15 22:08:15
    Temat: Re: P O M O C Y !!! - Falszywa Legitymacja
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl>

    > : Nie będąc świadoma grożących mi
    > konsekwencji, przykleiłam swoje zdjęcie do znalezionej legitymacji
    szkolnej.

    :))))))))

    >. Jestem młodą dziwczyną (22 lata)

    Nie jestej już taka młoda:)))
    Przynajmniej nie na tyle żeby ktoś uwierzył w Twoją niewiedzę.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2002-02-15 22:35:31
    Od: "m" <g...@w...pl>

    walcz o znikomą szkodliwość społeczną...
    ale z drugiej strony weź to na zdrowy rozsądek;
    jaki luksus dawałoby prawo, gdyby udało Ci się wywinąć z tego.

  • 4. Data: 2002-02-15 22:41:55
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, m wrote:

    > walcz o znikomą szkodliwość społeczną...

    Raczej o warunkowe umorzenie postępowania.

    > ale z drugiej strony weź to na zdrowy rozsądek;
    > jaki luksus dawałoby prawo, gdyby udało Ci się wywinąć z tego.

    Może się wywinąć - przynajmniej raz.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 5. Data: 2002-02-16 11:38:43
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4jtmq$db$...@n...tpi.pl...

    > Bardzo proszę o pomoc lub jakąś poradę: Nie będąc świadoma grożących mi
    > konsekwencji, przykleiłam swoje zdjęcie do znalezionej legitymacji
    szkolnej.

    22 latka, która nie wie, że fałszowanie dokumentów jest "Beee"?
    Ten świat cały czas mnie zaskakuje ;-))

    Monika

    P.s. Nie martw się - znajoma za fałszerstwo legitymacji w podobnym celu jak
    Twój dostała wyłącznie niewysoką grzywnę.

  • 6. Data: 2002-02-16 13:11:52
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Jakiego? Przeciez nawet nie rozpoczelo.
    Na razie "konduktor w pociągu odkryl falszerstwo",
    Jest jeszcze inna opcja: nie da sie porozmawiac z konduktorem
    aby "nieodkrywal tego falszerstwa" bo to bylo znikomo skodliwe?
    Jezeli nie, Twoja legotymacja pojdzie najpierw do sprawdzenia
    (badaniami dokumentow z zastrzezeniami
    co do ich pewnosci zajmuje sie dla PKP prawdopodobnie
    pracownia w Gorzow Wlkp.) Tak wiec najpierw Gorzow oceni,
    czy slusznie Ci ja zatrzymano.

  • 7. Data: 2002-02-16 14:09:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 22:23:33 +0100, <z...@p...onet.pl> wrote:

    >pociągu odkrył fałszerstwo. Jestem młodą dziwczyną (22 lata),

    Dobry dowcip... Stara dupa jesteś i tyle...

    BTW: Nie karmić trolla!
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-02-16 17:58:18
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Sprawa wygląda tak, że: jestem wezwana na komisariat (to było jakieś 2
    miesiące temu) PKP. Wezwanie, dostarczyła mi policja osobiście (do domu - w
    moim mieście), robiąc przy tym niezłego zamieszania w rodzinie. :(. Teraz,
    prawdopodobnie będę przesłuchiwana.... Czy sądzicie, że jeszcze nic nie
    poszło do prokuratora i można tą sprawę załatwić z komisariatem PKP? (np.
    warunkowe umorzenie, ...etc..).

  • 9. Data: 2002-02-16 18:11:16
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a4m62a$pa8$1@news.onet.pl>, z...@p...onet.pl says...
> [...]
    > prawdopodobnie będę przesłuchiwana.... Czy sądzicie, że jeszcze nic nie
    > poszło do prokuratora i można tą sprawę załatwić z komisariatem PKP? (np.

    O warunkowe umorzenie to prosic prokuratora a nie policje czy tym
    bardziej PKP ktore nie maja podstaw prawnych aby cokolwiek umarzac. W
    ogole co to jest policja PKP i jakie ma umocowania ustawowe do
    prowadzenia dochodzen? Cos tu nie gra.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-02-16 20:14:32
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Dobry dowcip... Stara dupa jesteś i tyle...

    za to Ty z takimi uwagami nie wyrosłeś jeszcze z poziomu przedszkola
    (abstrahując zupełnie od głupoty bądź mądrości postępowania tamtej panny...)
    KTP