  • 11. Data: 2004-10-18 19:48:35
    Temat: Re: łącze inernetowe - prawo telekomunikacyjne ?
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cl15mv$r42$1@news.onet.pl...

    > Chodzi o gwarancje poza siecia krotko mowiac.
    > Nie sadze by ktokolwiek byl na tyle nierozsadny by normalnemu userowi za
    > normalne siano dac gwarancje odpowiednio szerokiego pasma poza wlasna
    > siecia.
    > CIR jest cholernie drogi i praktycznie tylko dla firm.

    Wiesz ... ja Cię rozumiem, ale to jest grupa pl.soc.prawo, a nie
    pl.comp.networking ...
    Sądząc po sformułowaniu pytania, jego autor jest raczej laikiem w tych
    sprawach ...
    więc jeżeli chcesz udzielić odpowiedzi - używaj języka zrozumiałego dla
    pytającego.
    nn

    ---

  • 12. Data: 2004-10-18 19:51:21
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Na przykład jakie?

    pewnie 100 Mb/s ;)
    nn

    ---

  • 13. Data: 2004-10-18 22:02:53
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Nikodem Nijaki wrote:

> [...]
    > sprawach ...
    > więc jeżeli chcesz udzielić odpowiedzi - używaj języka zrozumiałego

    a co tu niezrozumialego ?? wlasnie prosto i na temat.
    chcesz miec gwarantowane pasmo to musisz miec na to CIR a nie widzialem by
    jakas siec czy inny dostawca podpisywal z uzytkownikiem umowe wlasnie
    zapewniajac takie pasmo (to ktore jest za routerem/serwerem itp) ktore jest
    gwarantowane.
    Na ogol podaje sie gorna przepustowosc a ta dolna moze byc naprawde bardzo
    mala.

    Tak czy siak wszystko zalezy od umowy.

  • 14. Data: 2004-10-19 09:07:43
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

> [...]

    > gwarantowane.
    > Na ogol podaje sie gorna przepustowosc a ta dolna moze byc naprawde bardzo

    A czy sądzisz, że np. akronim "CIR" jest powszechnie zrozumiały?

    nn

  • 15. Data: 2004-10-19 10:10:33
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 18 paź o godzinie 20:54, na pl.soc.prawo, Nikodem Nijaki napisał(a):

    > Aby sprawdzić swój faktyczny (statystyczny) transfer wejdź np. na stronę
    > www.numion.com

    ROTFL ^^^^

    --
    Herbi
    19-10-2004 12:10:31

  • 16. Data: 2004-10-19 13:40:09
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL ^^^^

    I co Cię tak ubawiło Specjalisto?
    nn

  • 17. Data: 2004-10-20 12:03:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2004, Nikodem Nijaki wrote:
    [...]
    > + Sądząc po sformułowaniu pytania, jego autor jest raczej laikiem w tych
    > + sprawach ...

    No to dopyta. I ma szanse że się dowie - albo zostanie mu wskazana
    stosowna grupe :)

    > + więc jeżeli chcesz udzielić odpowiedzi - używaj języka zrozumiałego dla
    > + pytającego.

    ...to powinieneś wyłożyć, popatrzylibyśmy czy nie dałoby się przyczepić
    z prawnego p. widzenia ;)
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd