  • 1. Data: 2004-10-18 15:14:22
    Temat: Hosting i faktura VAT?
    Od: "MaR" <b...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak wygląda sprawa z fakturami VAT?? Czy wykupując usługę hostingu (e-mail,
    serwer WWW) powinienem dostać 2 faktury VAT (kopia + oryginał),podpisać i
    odesłać jedną z kopii do Usługodawcy??

    Jak to jest teraz??

    Proszę o iformacje na w/w temat.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-18 15:34:30
    Temat: Re: Hosting i faktura VAT?
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    (e-mail,
    > serwer WWW) powinienem dostać 2 faktury VAT (kopia + oryginał),podpisać i

    zgodnie z niedawnymi zmianami uslugodawca moze wysylac sam oryginal do
    odbiorcy bez jego podpisu.
    pozdrawiam, grzessiek
    --
    www.TravelGuide.pl - Twoj przewodnik w podrozy!
    www.MyHotelsGuide.com - iSRPH in english

  • 3. Data: 2004-10-18 15:39:36
    Od: "MaR" <b...@p...onet.pl>

    Wita,

    > (e-mail,

    > zgodnie z niedawnymi zmianami uslugodawca moze wysylac sam oryginal do
    > odbiorcy bez jego podpisu.
    > pozdrawiam, grzessiek

    Acha. Czyli nie tyczy się ta ustawa tylko kont e-mail na darmowych
    serwerach? No bo tak postąpiono ze mną. Dano mi tylko oryginalną fakturę. To
    samo dotyczy się rejestracji domen.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-18 15:50:54
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

    > Acha. Czyli nie tyczy się ta ustawa tylko kont e-mail na darmowych
    > serwerach?

    Za darmowe konco nikt nie wystawia faktury.

    > No bo tak postąpiono ze mną. Dano mi tylko oryginalną fakturę. To
    > samo dotyczy się rejestracji domen.

    to samo dotyczy wszelkich uslug za ktore wystawiane sa faktury ;)

    pozdro, grzessiek