  • 1. Data: 2002-06-04 19:18:42
    Temat: kupuje remontuje sprzedaje ale problem vat i nie wat prosze o pomoc
    Od: "krzysztof" <k...@p...fm>

    Opis problemu:
    mam zakupić od klienta uzadzenie, problem jest taki iz nie jest on Vat-owcem
    rozumie ze jak kupie to wliczam go brutto i Vat przepada
    Teraz naprawiam to uzadzenie to juz z kosztami Vatowskimi
    i musze to sprzedac z Vatem temu samemu klientowi

    Teraz jak to rozgrysc by na tym nie tylko nie zarobic ale i nie stracic ;)
    kurcze gdyby byl watowcem to prosta sprawa a tak :( za duzo zamieszania.
    bardzo prosze o pilna odpowiedz czas nagli "zakup" musi byc wykonany w
    zeszlym miesiacu sprzedaz w tym

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-06-05 20:08:38
    Od: "M.B." <a...@o...pl>

    Uważaj bo są szansę, że przy Twojej kombinacji
    możesz popełnić wykroczenie skarbowe.

    Pozdrawiam
    MB

    p...@i...lv

  • 3. Data: 2002-06-05 20:22:39
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Tue, 4 Jun 2002 21:18:42 +0200, krzysztof wrote:
> [...]
    >Teraz naprawiam to uzadzenie to juz z kosztami Vatowskimi
    >i musze to sprzedac z Vatem temu samemu klientowi

    A czemu chcesz tak kombinowac ? Sprzedaj mu sama naprawe..

    J.

  • 4. Data: 2002-06-06 04:40:28
    Od: "krzysztof" <k...@p...fm>

    Vat-owcem

    > A czemu chcesz tak kombinowac ? Sprzedaj mu sama naprawe..
    >
    > J.

    nie moge sprzedac samej naprawy bo sprzedaje innej firmie no i tak musi
    byc...

  • 5. Data: 2002-06-06 04:41:11
    Od: "krzysztof" <k...@p...fm>

    Vat-owcem

    > A czemu chcesz tak kombinowac ? Sprzedaj mu sama naprawe..
    >
    > J.
    acha wiem ze pewna grupa firm tez tak robi...
    ale ,,, hm no wlasnie cisza

  • 6. Data: 2002-06-06 08:51:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002, krzysztof wrote:
    >+ > A czemu chcesz tak kombinowac ? Sprzedaj mu sama naprawe..
    >+
    >+ nie moge sprzedac samej naprawy bo sprzedaje innej firmie no i tak musi
    >+ byc...

    A tak na deser: nie mógłby skorzystać z innego pośrednika (nieVAT),
    dla którego ty byś *tylko* naprawę zrobił ?

    Pozdrowienia, Gotfryd