  • 1. Data: 2002-06-04 18:42:25
    Temat: Hymn Edyty
    Od: "czatman" <c...@2...pl>

    Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

  • 2. Data: 2002-06-04 18:44:57
    Temat: Re: Hymn Edyty
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "czatman" <c...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    > Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

    Ze spiewac kazdy moze, ale moze nie kazdy powinien?:-)) Zdecydowanie
    zaangazowanie do odspiewania hymnu takiej szanszonistki nie bylo najlepszym
    pomyslem;-))

    HaNkA MuZyCzNa
    --
    "Nie zaniosę się sam przed oblicze śmierci, jeśli umrę to z wysoko uniesioną
    głową" Thomas Dylan

    gadu gadu 1119297

  • 3. Data: 2002-06-04 18:58:57
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    > Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    > Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

    WSTYD!!!
    profanacja hymnu :(

  • 4. Data: 2002-06-04 19:37:56
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 20:42:25 +0200, uzytkownik "czatman"
    <c...@2...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
    nastepuje:

    >Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    >Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

    Ostatnio wszedzie slysze hymn z komorek (nawet w miejscach ustronnych
    zwanych powszechnie kibelkami) , a dzisiaj te ryki w Pusan....nie masz
    Ci nasz Mazurku spokoju ostatnimi czasy, oj nie masz......

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 5. Data: 2002-06-04 20:42:59
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 20:42:25 +0200, czatman napisał/napisała:
    > Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    > Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

    HMM bardzo mi sie podobalo !!

    Ps. .. bo nie slyszalem ;P

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 6. Data: 2002-06-05 06:01:58
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czatman" <c...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, że NTG tylko jaka? Ale jakie są Wasze odczucia po usłyszeniu Mazurka
    > Dąbrowskiego w wykonaniu panny Edyty G?

    Czy to nie podpada pod jakis paragraf? Barwy i hymn są prawnie chronione, a
    tu takie coś.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 7. Data: 2002-06-05 06:18:28
    Od: Rafal Kaczmarczyk <kajo@wytnij_mnie.nowydwor.wroc.pl>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote:

    > WSTYD!!!
    > profanacja hymnu :(

    Tak to bywa jak polski hymn spiewa cygan;).

    --
    Kajo

  • 8. Data: 2002-06-05 16:44:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 04 Jun 2002 21:37:56 +0200), Beerman
    <b...@d...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Ostatnio wszedzie slysze hymn z komorek (nawet w miejscach ustronnych
    >zwanych powszechnie kibelkami) ,

    Dziwisz się, skoro to jedna z darmowych melodyjek oferowanych przez
    Telekompromitację Polską SA w swojej sieci....

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-06-05 20:51:11
    Temat: Odp: Hymn Edyty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Rafal Kaczmarczyk <kajo@wytnij_mnie.nowydwor.wroc.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@1...110.120.9...

    > Tak to bywa jak polski hymn spiewa cygan;).

    :-)) Ciekawa jestem pod jaki par. podlega rasizm.

    Sandra

  • 10. Data: 2002-06-06 06:31:35
    Od: Rafal Kaczmarczyk <kajo@wytnij_mnie.nowydwor.wroc.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote:

    >:-)) Ciekawa jestem pod jaki par. podlega rasizm.

    O ile dobrze pamietam to Art. 256 i Art. 257 KK, ale ja mam krotka
    pamiec:).

    --
    Kajo