  • 1. Data: 2002-06-04 18:36:24
    Temat: Komornik - czy mozna nie wpusisc?
    Od: "wm" <p...@p...onet.pl>

    Wiem, ze ta tematyka sie przewija dosc czesto. Przejrzalam archiwum (moze po
    bieznie, ale jestem zdenerwowana) i nie znalazlam czegos co by pasowalo do ,
    ojej sytuacji, a wyglada ona nastepujaco:

    1. dzialalnosc gospodarcza (osoba fizyczna) mojego meza
    2. ja jestem pelnomocnikiem
    3. kilkakrotne przeprowadzki z miejsca na miejsce i kolopoty rodzinne spowod
    owaly, ze obecnie nie mamy miejsca stalego zameldowania (zostalismy wymeldow
    ani przez moja matke "do nikad"
    4. maz zadluzyl firme i wyjechal za Wielka Wode
    5. obecnie wynajmuje z dziecmi mieszkanie
    5. mojego ojczyma, u ktorego bylismy zameldowani kilka lat temu, nawiedzil k
    omornik i chcial cos tam mu zajac (prawdopodobnie za dlugi firmy)
    6. ojczym rzecz jasna podal adres mojego zamieszkania
    7. w domu mam kilka niewiele wartych rzeczy, ale sa tez prezenty od dobrze s
    ytuwanej babci dla mojego dziecka w postaci pianina elektroniczne i komputer
    (prezenty na urodziny i na gwiazdke z czasow, gdy nie spotykalam sie z matka
    w sadzie)
    8. ja mam komputer, ktory zlozyl mi znajomy, na ktory nie mam zadnego rachun
    ku i ktory jest mi niezbedny do zycia :((

    Pytanie:

    1. czy moge nie wpuscic komornika?
    2. jesli nie, czy komornik musi mi cos zajac, czy mozemy sie dogadac na jaki
    es splaty ratalne (choc nie wiem z czego i jak?)
    3. czy moge powiedziec, aby wylaczyl z egzekucji prezenty dla dziecka i moj
    osobisty komputer?
    4. czy musze do cholery bujac sie z dlugami malzonka do konca zycia?????????
    ??

    Bo nie wiem kto i kiedy jeszcze sie odezwie... takie jazdy mam prawie bez pr
    zerwy

    Pozdrawiam
    parrot

  • 2. Data: 2002-06-05 07:28:57
    Temat: Re: Komornik - czy mozna nie wpusisc?
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    obawaim sie ze dlugi meza sa takze twoimi dlugami wg litery prawa i
    komornicy nie dadza ci spokoju dopoki nie bedzie dlug splacony
    zawsze mozesz wytoczyc sprawe o wstrzymanie egzekucji ale zastanow sie czy
    ja wygrasz ??

  • 3. Data: 2002-06-05 21:14:07
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jun 2002, wm wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ 3. czy moge powiedziec, aby wylaczyl z egzekucji prezenty dla dziecka i moj

    Zdaje się że narzędzia pracy które jest podstawowym źródłem dochodu się
    nie zabiera. Jeśli jest ci potrzebny do życia a nie do pracy to
    nie podlegałby wyłączeniu... (poproszę o wybaczenie czarnego humoru,
    ale skoro tak powiedziałaś... !)
    Inaczej mówiąc - IM*H*O byłyby szanse na zachowanie komputera,
    o ile wykażesz że za jego pomocą zarabias.

    Pozdrowienia, Gotfryd