  • 1. Data: 2005-12-19 10:39:35
    Temat: Do ilu dni mam prawo oddać towar?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Kupilem srodki chemii gospodarczej. Mam paragon.
    Czy moge bez podawania sprzedawcy przyczyny oddac
    zakupione rzeczy, a jesli tak, to do ilu dni po zakupie?
    Czy takie same przepisy dotycza wszystkich rodzajow
    zakupow czy sa rozne zasady dla roznych rodzajow?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Pawlisz

  • 2. Data: 2005-12-19 10:51:20
    Temat: Re: Do ilu dni mam prawo oddać towar?
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Leszek.Pawlisz napisał(a):
> [...]
    > Czy takie same przepisy dotycza wszystkich rodzajow
    > zakupow czy sa rozne zasady dla roznych rodzajow?

    Przepisu są takie, że jeśli
    sprzedawca ZECHCE, to przyjmie..
    więc jeśli ładnie poptrosisz tomasz szansę..

    No chyba, ze masz dowód, że przu sprzedarzy zapewniani cie,
    że przyjmie...

    Bogusław

  • 3. Data: 2005-12-19 10:59:36
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy takie same przepisy dotycza wszystkich rodzajow
    > zakupow czy sa rozne zasady dla roznych rodzajow?

    Sprzedawca nie ma prawnego obowiazku przyjmowac nieuzasadnoinych zwrotow. To
    jest jedynie forma milego gestu jaki stosuje np. EMPiK- 30 dni, IKEA - 60
    dni. Nikt ich nie zmusza, oni sami z siebie.

    Pozdr.,

    F.

  • 4. Data: 2005-12-19 12:50:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek.Pawlisz wrote:
    > Witam
    >
    > Kupilem srodki chemii gospodarczej. Mam paragon.

    Super.

    > Czy moge bez podawania sprzedawcy przyczyny oddac
    > zakupione rzeczy, a jesli tak, to do ilu dni po zakupie?

    Nie.

  • 5. Data: 2005-12-19 14:50:00
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Fil" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 60
    > dni. Nikt ich nie zmusza, oni sami z siebie.

    Ostatnio w LeuraMarlin (czy siakoś tak) powiedzieli mi że towar można
    zwrócić - UWAGA - bezterminowo.... trzeba mieć tylko dowód zakupu...
    ciekawe jak oni to zaksięgują po 2 latach...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2005-12-19 15:51:33
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    gg napisał(a):
> [...]
    > zwrócić - UWAGA - bezterminowo.... trzeba mieć tylko dowód zakupu...
    > ciekawe jak oni to zaksięgują po 2 latach...

    korekta sprzedaży - powód - zwrot towaru

    Bogusław