  • 1. Data: 2005-12-19 09:33:21
    Temat: Hipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Ostatnio byla akcja (bodajze w markecie Lidl) ze kierowniczka odmowila
    sprzedazy towaru klientom (czlonkowie jakiejs organizacji chcieli kupic
    slodycze na paczki dla 300 dzieciakow i kierowniczka bala sie ze beda
    puste polki). Malo tego, oglosila tym klientom ze sa persona non-grata w
    tymze markecie i nie beda wpuszczani/obslugiwani. Wg mojej wiedzy takie
    postepowanie pracownikow sklepu/marketu jest niedopuszczalne. Ale
    chcialbym znac podstawe prawna - jakby mnie kiedys nie chcieli wpuscic
    do marketu czy tez nie chcieli sprzedac jakiegos towaru to zebym mogl
    sie podeprzec jakims paragrafem.
    I czy wezwanie policji w takiej sytuacji cos pomoze? Tzn czy policja jak
    przyjedzie to moze udzielic mandatu kierownictwu sklepu (jesli tak to w
    jakiej wysokosci - mniej-wiecej) i czy moze nakazac wpuszczenie mnie do
    sklepu i obsluzenie? Szukalem w archiwum, jest pare watkow na ten temat
    ale w zadnych nie znalazlem konkretnej podstawy prawnej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2005-12-19 09:52:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > sprzedazy towaru klientom (czlonkowie jakiejs organizacji chcieli kupic
    > slodycze na paczki dla 300 dzieciakow i kierowniczka bala sie ze beda

    Przejrzyj archiwum, temat był dosłownie 2 dni temu i znajdziesz tam
    odpowiedzi na swoje pytania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-12-19 10:38:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > sprzedazy towaru klientom (czlonkowie jakiejs organizacji chcieli kupic
    > slodycze na paczki dla 300 dzieciakow i kierowniczka bala sie ze beda

    Nienormalna jakas ? Wolala sie nie pozbyc towaru zamiast wszystko od
    reki sprzedac ? Zdumiewajace.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-19 10:58:43
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu scream porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przejrzyj archiwum, temat był dosłownie 2 dni temu i znajdziesz tam
    > odpowiedzi na swoje pytania.
    No wlasnie szukalem i nie widze:( Wpisalem w w google "market odmowa" i
    tylko jeden watek o limicie zakupow z 2004r. Jesli moglbys linka
    podeslac ew tytul watku to bylbym wdzieczny

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-19 12:16:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    badzio napisał(a):
    > No wlasnie szukalem i nie widze:( Wpisalem w w google "market odmowa" i
    > tylko jeden watek o limicie zakupow z 2004r. Jesli moglbys linka
    > podeslac ew tytul watku to bylbym wdzieczny

    Prosilem, zebys przejrzal archiwum z ostatnich dni. Widocznie nie umiesz
    szukać.

    Link jest tutaj: http://tinyurl.com/92msw

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-12-19 12:43:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu scream porozsypywal nastepujace haczki:
    > Prosilem, zebys przejrzal archiwum z ostatnich dni. Widocznie nie umiesz
    > szukać.
    > Link jest tutaj: http://tinyurl.com/92msw
    Dzieki za linka - szukalem, ale szukalem po tytule zawierajacym slowo
    "market" wzglednie "lidl". Po tytule "co im mozna zrobic" nie bardzo
    mozna wpasc na to co jest tematem watku;P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-12-19 12:46:57
    Od: "Wiech" <wie[to_usun]siek@s[i_to_tez]upra.com.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:do5uqk$ql8$1@inews.gazeta.pl...
    > Ostatnio byla akcja (bodajze w markecie Lidl) ze kierowniczka odmowila
    > (ciach)

    ja tam prawnikiem nie jestem, ale pare watkow dalej masz: art 135 KW (watek
    z 12:43)

  • 8. Data: 2005-12-19 13:14:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    badzio napisał(a):
    > Dzieki za linka - szukalem, ale szukalem po tytule zawierajacym slowo
    > "market" wzglednie "lidl". Po tytule "co im mozna zrobic" nie bardzo
    > mozna wpasc na to co jest tematem watku;P

    To zapamietaj sobie, ze po tytule sie nie szuka.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-12-19 15:07:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisali:

    > Nienormalna jakas ? Wolala sie nie pozbyc towaru zamiast wszystko od
    > reki sprzedac ? Zdumiewajace.

    Co w tym zdumiewajacego? Supermarkety wystawiaja jakis towar w cenie
    dumpingowej, zeby przyciagal klientow, ktorzy kupia cos jeszcze przy
    okazji. Jak przyjdzie taki hurtownik i zgarnie ten caly towar, to sklep
    nie ma korzysci, tylko strate.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 10. Data: 2005-12-19 15:49:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
> [...]
    > dumpingowej, zeby przyciagal klientow, ktorzy kupia cos jeszcze przy
    > okazji. Jak przyjdzie taki hurtownik i zgarnie ten caly towar, to sklep

    Wiec niech nie wystawia towaru po takiej cenie. Ale sprzedać musi :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl