  • 1. Data: 2007-06-06 13:18:34
    Temat: kupno samochodu na firmę - umowa.
    Od: zagloba <c...@w...cc>

    Założyłem działalność gospodarczą i w najbliższych dniach zamierzam
    kupić samochód na swoją firmę. Grzebałem trochę w Internecie i znalazłem
    wzory umów kupna-sprzedaży, ale dotyczące sytuacji gdy obie strony są
    osobami prywatnymi (fizycznymi).
    Jakie dane musze podać w umowie, gdy samochód kupuję na firmę? Czy umowa
    w takim przypadku musi mieć jakąś specjalną formę?
    Może ktoś z Was mógłby zalinkować wzór takiej umowy?

    Ponadto będę wdzięczny za wszelkie uwagi i rady dotyczące zagadnienia
    kupna samochodu na działalność gospodarczą.

    Z góry dzięki

    Zagłoba