  • 1. Data: 2007-06-06 10:02:45
    Temat: ewidencja pojazdow powiaty i stare wojewodztwa
    Od: "cat eat mouse" <c...@m...com>

    W tym kraju to już mnie nic nie zdziwi, ale szukam na to
    potwierdzenia...
    Ewidencje pojazdów prowadzą starostwa powiatowe (nie wiem czy działa już
    ten cały CEPIK?) a kto prowadzi ewidencje starych czarnych rejestracji?
    Niektóre stare województwa zostały rozczłonkowane, np Wolsztyn podpadał
    kiedyś pod Zieloną Górę, a teraz to Wielkopolskie z rejestracjami PWL a
    kto prowadzi ewidencję dla mieszkańców Wolsztyna jeżdżących z czarnymi
    blachami Zxx??

  • 2. Data: 2007-06-06 11:50:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cat eat mouse" <c...@m...com> napisał w wiadomości