  • 1. Data: 2007-06-06 13:41:59
    Temat: czy w polskim prawie bank moze uznac przelew jako operacje gotowkowa?
    Od: "bogdan" <c...@g...pl>

    witam,
    nie wiem jak jest w innych bankach. W BPH operacja przelewu obciazajacego
    r-k karty kredytowej jest traktowana jak wyplata gotowki z bankomatu.
    Czy jest w naszym ustawodastwie wyjasnienie co to jest operacja gotowkowa, a
    co bezgotowkowa, Na stronach NBP nie znalazlem.
    pozdrawiam,

    bogdan

  • 2. Data: 2007-06-06 23:28:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 15:41:59 +0200, bogdan napisał(a):

> [...]
    > bankomatu. Czy jest w naszym ustawodastwie wyjasnienie co to jest
    > operacja gotowkowa, a co bezgotowkowa, Na stronach NBP nie znalazlem.

    Jest traktowane *jak* wypłata gotówki, a nie *jako* wypłata gotówki. Więc
    nie ma znaczenia czy to jest operacja gotówkowa czy nie.

    p. m.