    From: "Jaro" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno mieszkania na rynku wtornym
    Date: Tue, 29 Jan 2002 12:18:06 +0100

    Szanowni grupowicze,

    Jaka jest procedura zakupu mieszkania z drugiej reki od osoby prywatnej.
    Chodzi mi o zakup bez udzialu agencji posrednictwa.
    Z tego co wiem sprawa finalizowana jest u notariusza.
    Jak wyglada sprawa z platnosciami, czy jest np. mozliwosc ustalenia
    odroczonego terminu zaplaty, z jednoczesnym wczesniejszym zajeciem lokalu?
    Jak lepiej placic gotiwka czy przelewem?
    Czy w tego typu transakcjach wystepuja jakies niebezpieczne "kruczki",
    ktorych nalezy sie strzec?

    Za wszelkie komentarze bede wdzieczny,
    Pozdrawiam,
    Jaro