  • 1. Data: 2002-05-07 11:10:10
    Temat: Obnizenie alimentow
    Od: Jacek Wilczkowski <w...@n...com.pl>

    Witam,
    moja ex zgodziła się na obniżenie alimentów na dziecko (z pierwszego jej
    małżeństwa - przysposobione przeze mnie w trakcie trwania naszego) w
    zamian za zrzeczenie się przeze mnie połowy naszego własnościowego
    mieszkania spółdzielczego.
    Czy muszę składać pozew do sądu, czy można rzecz załatwić notarialnie?

    -------------
    Jacek Wilczkowski

  • 2. Data: 2002-05-07 12:46:30
    Temat: Odp: Obnizenie alimentow
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Tylko sądownie ...

  • 3. Data: 2002-05-07 15:30:32
    Temat: Re: Obnizenie alimentow
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 7 May 2002, Jacek Wilczkowski wrote:

> [...]
    > mieszkania spółdzielczego.
    > Czy muszę składać pozew do sądu, czy można rzecz załatwić notarialnie?

    Możecie zawrzeć umowę ugody (jako że jedno ze świadczeń dotyczy
    nieruchomości, musi być w formie aktu notarialnego).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-05-07 20:29:56
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    > Możecie zawrzeć umowę ugody (jako że jedno ze świadczeń dotyczy
    > nieruchomości, musi być w formie aktu notarialnego).

    ponieważ posiadam tytuł wykonawczy a zawarta ugoda nie ma mocy prawnej dla
    komornika np... A to z kolei samo życie a złośliwość ludzka nie ma granic
    Sandra