    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno działki
    Date: Tue, 7 May 2002 18:33:34 +0200

    On Tue, 7 May 2002, Katarzyna wrote:

    >+ Drodzy grupowicze
    >+
    >+ Nie wiem czy pod dobry adres trafiłam, ale mam problem: chcę kupić działkę
    >+ sąsiadującą z moja posesją, ale nie interesuje mnie cała działka tylko jej
    >+ część (200m), którą chcę dołączyć do swojej posesji. Czy jest możliwy
    >+ podział i kupno "na spółę" z drugą osobą- jak wyglądają formalności. Może
    >+ ktoś już przez to przeszedł i może mi poradzić?

    Sądzę że da się kupić "na spółę", ale jak czytam twój opis
    to pewnie pasowałoby ci kupić tylko potrzebną część (a to
    NIE JEST to samo, co stosowny udział w całej działce !)
    Jednym z wyjść byłby podział działki - wykonalne, oglądane;
    tyle że nie ja się z tym użerałem a UM :) który nie chciał
    lokatorom sprzedać całej działki (razem z kioskami spożywczymi)
    -:), tak więc poza komentarzem j.w. procedury nie opiszę...

    Pozdrowienia, Gotfryd