    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno auta w pl, a umowa z niemcem itp, a jakas rekojmia?
    Date: Sat, 6 Feb 2010 11:06:16 +0100

    witam,
    jak pewnie wszyscy się orientują, większość nie zarejestrowanych aut w PL,
    przywiezionych, żeby nie płacic podatku, są sprzedawane na umowę z ex
    właścicielem np. Niemcem - pytanie, czy na podstawie np. ogłoszenia w sieci,
    mogę w razie jeśli auto się rozsypie w drodze powrotnej dochodzić zwrotu,
    czegokolwiek od sprzedawcy ale tego, który mi rzeczywiście to auto
    sprzedał - tego który przywiózł, ogłaszał się z nim w sieci, gazecie itp?
    Zakładam,że nie, bo przecież oficjalnie kupiłem od np. Niemca, ale może ktoś
    już to przerabiał i są jakieś szanse wybrnięcia z takiej sytuacji?
    pozdrawiam
    Michał