    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto pomoże - bardzo pilne -
    Date: Mon, 04 Oct 2004 19:40:30 +0200

    Dnia 4 Oct 2004 19:08:49 +0200, <m...@p...onet.pl> napisał:

    > liczyłam na madrą radę - a stać was tylko na żałosne dygresje.

    CO było niemadrego w mojej radzie? Pochodzi z najpewniejszego źródła - z
    własnego doświadczenia w sądzie. Napisałem ze pozew winien podawać
    przynajmniej ogólnie o co chodzi i być podpisany.

    > pisząc o zobowiązaniach wobec dzieci - miałam na mysli fakt, że dzięki
    > drugiej pensji w rodzinie moglismy posłać dzieci na dodatkowe lekcje
    > angielskiego i prywatną terapię.

    Wiele rodzin nie ma nawet tego. A tak serio to te informacje były nam
    zupełnie zbędne, bardziej przydałoby się choćby minimalnie zasygnalizowac
    na czym bezprawnośc zwolnienia miałaby polegać. Wyglądało to tak ak jakbyś
    oczekiwała od nas nie porady ale potępienia szefa albo wyrazów poparcia
    dla siebie.

    > szef zwalniając mnie niezgodnie z literą prawa pozbawił moich
    > dzieci szansy na normalny rozwój

    Piękne hasło, jakby zywcem przepisane z transparentów Matek Walczących O
    To By Inni Nadal Utrzymywali Ich Dzieci. Na pl.soc.prawo niestety to nie
    działa. Reguly są proste. Mówisz o co chodzi bez owijania w bawełnę i
    strugania ofiary albo sobie po tobie pojeździmy...

    > chyba nie skorzystam więcej z szansy pisania na niusach - niektórzy
    > potrafią tylko dołować, całą ssiebie wklądałam w tę pracę, ale okazuje
    > się, ze teraz nie to jest ważne, tylko to, czy ktoś umie się rozpychac
    > łokciami i mataczyć

    Zachowaj takie gadki na rozprawę sądową... ale sądu i tak to nie ruszy,
    nie takie gadki ludzie odstawiają... a co do dalszej cześci wypowiedzi...
    Witamy w prawdziwym świecie!

    --
    Falkenstein