  • 21. Data: 2017-10-21 00:38:22
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-10-17 o 23:46, witek pisze:

> [...]
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm
    > O izraelskich ochroniarzach wycieczek z izreala tez pewnie nie słyszałeś?
    > I to że mają broń pewnie też nie.

    Widziałeś, by ochroniarz izraelski latał i dawał "po ryju" osobom, które
    nie stwarzają zagrożenia bezpośredniego dla ochranianych osób? Mienie
    chodzi o to, że nie mogą, tylko, że jest to sprzeczne z logiką i taktyką.

  • 22. Data: 2017-10-21 00:45:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-10-17 o 23:25, Kubuś Puchatek pisze:

    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm
    > https://www.youtube.com/watch?v=8V1trmIEaIo ci to nie latają?
    > https://www.youtube.com/watch?v=DS2HnH5aOFQ i wypowiedzi protestantów.
    > A na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=g_yZ1IG-9Wo to pizzę u
    > ochroniarza zamawiał, a te "kobiety z tłumu" przypadkowo na drodze do
    > pizzeri się znalazły.

    Ostatni film mi nie chodzi, ale akurat nie do końca się zrozumieliśmy.
    Nie chodzi mi o to, że służby za demonstrantami nie ganiają. Pewnie, ze
    ganiają. Czy to mądre, czy nie, to już jest temat na przydługawą dyskusję.

    Mnie chodzi o to, że jeśli nawet Prezydent Turcji przyjechał tu ze swoją
    ochroną, to z kilkoma ludźmi, a resztę obstawia nasz BOR, Policja itd.
    Za skrajnie nieprawdopodobne uważam, by ci ochroniarze występujący w
    garstce ganiali za babami po ulicy, bo kto by w tym czasie chronił
    prezydenta?

  • 23. Data: 2017-10-21 01:24:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > Za skrajnie nieprawdopodobne uważam, by ci ochroniarze występujący w
    > garstce ganiali za babami po ulicy, bo kto by w tym czasie chronił

    Ile to dla ciebie jest garstka skoro za pobicie demonstrantów w USA
    postawiono zarzuty 18 ochroniarzom tureckiego prezydenta?
    Tam lokalna policja interweniowała a nie przyglądała się.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-10-21 01:31:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > nie stwarzają zagrożenia bezpośredniego dla ochranianych osób? Mienie
    > chodzi o to, że nie mogą, tylko, że jest to sprzeczne z logiką i taktyką.

    http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    I pewnie widział bo jeden z głośniejszych przypadków pobicia odbył się
    przed kamerami i pokazywała go telewizja. Sprawcy nie aresztowano.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2017-10-21 02:32:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/20/2017 5:38 PM, Robert Tomasik wrote:

    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm

    > Widziałeś, by ochroniarz izraelski latał i dawał "po ryju" osobom, które
    > nie stwarzają zagrożenia bezpośredniego dla ochranianych osób?

    Widziałem

    https://www.wykop.pl/link/206980/krakow-zamierza-roz
    broic-izraelskich-ochroniarzy/

    http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    https://noisms.wordpress.com/2007/03/10/zydowscy-ban
    dyci-na-ulicach-krakowa/

    > Mienie
    > chodzi o to, że nie mogą, tylko, że jest to sprzeczne z logiką i taktyką.

    Jak widać logika to trudny przedmiot.

  • 26. Data: 2017-10-21 02:35:12
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/20/2017 5:45 PM, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > Za skrajnie nieprawdopodobne uważam, by ci ochroniarze występujący w
    > garstce ganiali za babami po ulicy, bo kto by w tym czasie chronił

    To w takim razie youtube ci coś inne filmiki odtwarza jeśli klikałeś w
    linki powyżej.

  • 27. Data: 2017-10-21 08:16:14
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [Gdy Izraelscy ochroniarze zaatakowali polskiego żyda w Polsce w synagodze?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]

    > synagogi, w swoim własnym kraju, jest sprawdzany i do tego atakowany
    > przez izraelskich ochroniarzy, jest - delikatnie mówiąc - kuriozalna i
    [ Pierwsze komentarze pod tekstem mają daty z marca 2007]

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2017-10-21 09:53:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-10-17 o 01:24, RadoslawF pisze:

    > Ile to dla ciebie jest garstka skoro za pobicie demonstrantów w USA
    > postawiono zarzuty 18 ochroniarzom tureckiego prezydenta?
    > Tam lokalna policja interweniowała a nie przyglądała się.

    A u nas przyglądała się? Bo nigdzie nie wigdzie takiej informacji.

  • 29. Data: 2017-10-21 12:09:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A u nas przyglądała się? Bo nigdzie nie wigdzie takiej informacji.

    Wedle "poszkodowanych" pań "stała i nic nie robiła".
    I zanim napiszesz że u nas nie pobili to zrobili coś co nazywaliście
    "zabór mienia".

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2017-10-21 12:15:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 08:16, A. Filip pisze:

    > http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html
    > [ Pierwsze komentarze pod tekstem mają daty z marca 2007]

    Admini przekleili.
    Ja nie linkowałem komentarzy tylko informacje o pobiciu która jest
    faktem niepodważonym przez przedstawiciela ambasady Izraela.