  • 41. Data: 2007-09-15 14:57:06
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: MMK <m...@k...pl>

    mvoicem wrote:

    > A skąd wiesz że jest jakiś regulamin wspólnoty i że zawiera zasady
    > udostępniania piwnic?

    OK. Żle Cię zrozumiałem. Nie zauwązyłem że przyszedłeś do konkretnej
    wspólnoty z rozważań ogólnych o wspólnotach.
    Jeśli wspólnota powstała z mocy prawa to można mieć pretensje tylko do
    ustawodawcy.
    Ad "Jedyną metodą na zmianę wspólnoty, to wyprowadzka."
    Zawsze można jescze wprowadzić regulamin za zgodą wszystkich.

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 42. Data: 2007-09-15 15:04:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak większość grupy zdecyduje, że nie życzy sobie takich jak Ty to
    > odejdziesz i przestaniesz trolować?

    Większość może sobie wsadzić delikwenta do kf i spokój. Jednostka nie może
    nic zrobić na grupie dyskusyjnej. Czyli trafiłeś kulą w płot.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2007-09-15 17:47:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:
    > Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Dyjor=kretyn ??

    moze podpisz sie i podaj adres?

    w koncu to grupa prawna bede mógl wyslac ci pozew. :)

    Przeanalizuj program PISu i przepros grzecznie chyba ze uwazasz ze panstwo
    solidarne to nie socjalizm, nawet taki beton jak moon z prega w koncu
    przyznal ze PIS jest partia socjalistyczna.

  • 44. Data: 2007-09-16 18:20:06
    Temat: Re: kto ma prawo otworzyc moja piwnice?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie może leguramin, bo jesli piwnica jest pomieszczeniem przynaleznym do lokalu,
    chroni ją prawo karne, tak jak
    mieszkanie (mir domowy).
    Wspólnota może wystapić do sądu z pozwem o udostepnienie lokalu, pozew może wykonać
    komornik, komornik może zwrócićsię
    do policji o asystę.
    I tyle.

    Każde inne wejście skutkuje wnisokiem o ściganie przestepstwa - włamania.
    Inna sprawa co zrobi złamas prokurator.....
    JaC

    -----

  • 45. Data: 2007-09-16 18:21:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    " 666" <j...@w...eu> writes:

> [...]
    >
    > Każde inne wejście skutkuje wnisokiem o ściganie przestepstwa - włamania.
    > Inna sprawa co zrobi złamas prokurator.....

    Nie przesadzaj. Są pożary, zalania w toku, itp/itd.
    Natomiast "wymiana rur" nie jest wypadkiem nagłym/nadzwyczajnym.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Ludzie, zauważyłem, lubią takie myśli które nie zmuszają do myślenia.

  • 46. Data: 2007-09-16 18:50:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Uważasz, że w przypadku pekniecia rury mozna wejść do cudzego lokalu?
    No nie kpij sobie.
    Możesz co najwyżej zakręcić pion lub budynek i tyle.
    JaC

    -----

  • 47. Data: 2007-09-16 19:04:52
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    " 666" <j...@w...eu> writes:
> [...]
    > No nie kpij sobie.
    > Możesz co najwyżej zakręcić pion lub budynek i tyle.

    To jest kwestia zdrowego rozsądku oraz stosunku warości chronionej do
    wartości naruszanej.

    Jeśli odcięcie wody zapewni że nie powstaną znacząco większe szkody to
    masz całkowitą rację. Jeśli na suficie niżej jest "planka", wodę w
    pionie odcięto ale są bardzo racjonalne powody do przypuszeń że tam stoi
    "10 cm wody" które to co już innego.

    Teraz rozmawiamy o sytuacjach "nadzwyczajnych". Myślenie że da się
    zwięźle opisać wszystkie możliwe sytuacje "nadzwyczajne" jest *chore*.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wszyscy Bogowie byli nieśmiertelni!

  • 48. Data: 2007-09-16 21:42:25
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości ).
> [...]
    Włamanie samo w sobie nie jest przestępstwem. Musi być jeszcze kradzież
    mienia, a o tym nie piszemy. Uszkodzenie kłódki można uznać za wykroczenie.
    ZiPi

  • 49. Data: 2007-09-18 12:13:18
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    > pomijając fakt czy mogli tak zrobić czy nie mogli... Jak chcesz być królem
    > na swoim to sobie kup dom. Jak mieszkasz we wspólnocie to przyjmij do
    > wiadomości że czasem trzeba się poświęcić dla dobra ogółu, a nie że lud
    > będzie czekał na króla aż ten łaskawie udostępni piwnicę.
    > Przecież firma wykonawcza poczeka aż król dostanie kolejny urlop. Tylko
    > potem ktoś inny pójdzie na urlop itd...
    >
    > Podsumowując - zanim pomyślisz o sobie - to pomyśl o innych. Zrobili to
    > najdelikatniej jak mogli, czyli grzecznie i komisyjnie.

    Dla dobra ogółu to poświęcaliśmy sie w latach 1944-1989, wtedy tez chodziły
    jakieś trójki czy inne komisje. Większości ludzi to przeszkadzało i zmienili
    to, niestety w społdzielniach mieszkaniowych czas zatrzymał się w miejscu.

    A.