  • 1. Data: 2007-09-13 22:01:48
    Temat: Jaka oplata od wniosku o wezwanie zainteresowanego w sprawie (art. 510 kpc, nieproces)?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Taka maa watpliwosc: jaka bedzie oplata od wniosku o wezwanie
    zainteresowanego w sprawie (art. 510 kpc, postepowanie nieprocesowe -
    sprawa wieczystoksiegowe, wniosek skladam na podstawie ogolnych przepsow
    o post. nieprocesowym)

    Moj typ: 40 zl (art. 23 ust. o kosztach).

    Moze ktos potwierdzic lub wyprowadzic mnie z ewentualnego bledu? Pytam,
    bo przepis oczywiscie niezbyt jasny a wiadomo jak drastyczna jest
    kwestia wniesienia wlasciwej oplaty.

    --
    pozdr
    luck

  • 2. Data: 2007-09-14 06:42:37
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:fccc1q$1pl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Moze ktos potwierdzic lub wyprowadzic mnie z ewentualnego bledu? Pytam, bo
    > przepis oczywiscie niezbyt jasny a wiadomo jak drastyczna jest kwestia

    witam

    jeżeli wniosek wszczynający postępowanie wieczystoksięgowe składa sam
    wnioskodawca niereprezentowany przez adwokata, radcę pr., to sąd wezwie go
    do uzupełnienia tego braku;
    odnośnie wniosku o wezwanie zainteresowanego w sprawie - ja myślę, że tu nie
    ma żadnej opłaty; wnosiłeś ją już przy wszczęciu postępowania, a to jest w
    trakcie i nie jest to czynność, z której wywołaniem wiązałyby się jakieś
    koszty

    pzdr

  • 3. Data: 2007-09-14 09:19:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kauzyperda pisze:

    > Moj typ: 40 zl (art. 23 ust. o kosztach).

    A mój typ to 0 zł.
    Art. 3 ustawy.

    --
    @2007 Johnson