  • 1. Data: 2007-09-14 09:51:47
    Temat: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    wrocilem pare dni temu z urlopu. Okazalo sie ze mamy w2ymiane pionu z
    CO. Trzeba udostepniac piwnice. Ja niestety pracuje do poznych godzin
    popoludniowych a teraz sie nie moge zwolnic z prac. mowilem o tym z
    szefowa ekipy. Teraz dostalem telefon ze wlasnie otawarto komisyjnie
    moja piwnice - wynoszone sa rzeczy. Po wszystkim piwnica bedzie
    zakmnieta na nowy kluczyk ktora mam sobie odebrac. A ja nawet nie moge
    teraz tam pojechac bo msuze siedziec w pracy.
    Czy zarzad wspolnotzy mieszkaniowej moze tak postepowac?
    Jrstem naprawde wsciekly!!!

    Pantalon

  • 2. Data: 2007-09-14 10:19:08
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    m[...] pisze:
> [...]
    > teraz tam pojechac bo msuze siedziec w pracy.
    > Czy zarzad wspolnotzy mieszkaniowej moze tak postepowac?

    pomijając fakt czy mogli tak zrobić czy nie mogli... Jak chcesz być
    królem na swoim to sobie kup dom. Jak mieszkasz we wspólnocie to
    przyjmij do wiadomości że czasem trzeba się poświęcić dla dobra ogółu, a
    nie że lud będzie czekał na króla aż ten łaskawie udostępni piwnicę.
    Przecież firma wykonawcza poczeka aż król dostanie kolejny urlop. Tylko
    potem ktoś inny pójdzie na urlop itd...

    Podsumowując - zanim pomyślisz o sobie - to pomyśl o innych. Zrobili to
    najdelikatniej jak mogli, czyli grzecznie i komisyjnie.

    yes

  • 3. Data: 2007-09-14 11:17:27
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Podsumowując - zanim pomyślisz o sobie - to pomyśl o innych. Zrobili to
    > najdelikatniej jak mogli, czyli grzecznie i komisyjnie.

    Racja, natomiast mogli powiedzieć o tym kilka dni wcześniej i miałbyś czas
    np. wieczorem powynosić swoje rzeczy o które się boisz.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2007-09-14 11:23:35
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Sep 14, 1:17 pm, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    > Racja, natomiast mogli powiedzie o tym kilka dni wcze niej i mia by czas
    > np. wieczorem powynosi swoje rzeczy o które si boisz.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Mial
    CO. Trzeba udostepniac piwnice

    mogl tez udostepnic klucz sasiadowi zeby ten otworzyl a panowie
    robotnicy wyniesli.

  • 5. Data: 2007-09-14 11:46:19
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Racja, natomiast mogli powiedzieć o tym kilka dni wcześniej i miałbyś czas
    > np. wieczorem powynosić swoje rzeczy o które się boisz.

    u mnie w reg. wspólnoty jest punkt że mogą komisyjnie otworzyć piwnicę

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2007-09-14 12:00:43
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Czy zarzad wspolnotzy mieszkaniowej moze tak postepowac?
    > Jrstem naprawde wsciekly!!!
    >
    > Pantalon

    Wlasnie przez takichglosuje na pis bo chce by to zmienili

  • 7. Data: 2007-09-14 12:13:20
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Karoll wrote:

    > Wlasnie przez takichglosuje na pis bo chce by to zmienili

    Tzn zeby mozna bylo otwierac cudze piwnice ? ;)

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 8. Data: 2007-09-14 12:20:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Tzn zeby mozna bylo otwierac cudze piwnice ? ;)

    Tzn. zeby jeden pedalski liberal albo inny ekooszolom nie mógl blokowac
    inicjatywy ogólu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2007-09-14 12:30:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Tzn. zeby jeden pedalski liberal albo inny ekooszolom nie mógl blokowac
    > inicjatywy ogólu.

    ech.. moherki moherki... Czemu nie odbierają takim prawa głosu?

    pozdrawiam. NOT
    PlaMa

  • 10. Data: 2007-09-14 12:41:27
    Od: "garmul" <garmul.a_to _wywal@wywalto-wp.pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > Tzn. zeby jeden pedalski liberal albo inny ekooszolom nie mógl blokowac
    > inicjatywy ogólu.

    Tyle ze ogól to ja! Kto ma inne zdanie jest czescia ukladu.
    -Jarek K.