  • 11. Data: 2007-09-14 12:58:16
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Uzytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Tzn. zeby jeden pedalski liberal albo inny ekooszolom nie mógl blokowac
    > inicjatywy ogólu.

    Chyba udzial w wspólnocie dobrowolny , prawda ?
    Jak kto lubi mozna liberalno-ekologicznie gdzie sie uzgadnia z wlascielem i
    mozna do piso-ogolowej gdzie urzednik/premier/ktokolwiek wie lepiej.

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 12. Data: 2007-09-14 13:19:14
    Temat: Re: kto ma prawo otworzyc moja piwnice?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Moja inicjatywa poparta przez ogól jest poprowadzic wszystkie rury z bloku przez
    twoje mieszkanie i mam w d.. to, ze
    przez moje byloby ladniej, prosciej i taniej.
    Zrozumial pedalski spolecznik?
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2007-09-14 17:11:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:
    > Uzytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Tzn. zeby jeden pedalski liberal albo inny ekooszolom nie mógl
    > blokowac inicjatywy ogólu.

    PIS = socjalizm

  • 14. Data: 2007-09-14 17:25:44
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 19:11:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > PIS = socjalizm

    narodowy:>
    --
    marcin

  • 15. Data: 2007-09-14 17:37:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

    Teoretycznie nie mieli prawa i mozesz powiadomic organa scigania, ze
    naruszono mir domowy. Sprawce znasz. Prawo przewiduje kilka przypadków, gdy
    jest takie cos dopuszczalne, ale zawsze wiaze sie to z naglymi
    okolicznosciami i brakiem mozliwosci zalatwienia tego sposób normalny.
    Pozar, awaria. Alenie jakies remonty.

  • 16. Data: 2007-09-14 19:39:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ech.. moherki moherki...

    Jaki masz problem?? sciągnij świństwo z głowy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2007-09-14 19:40:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba udzial w wspólnocie dobrowolny , prawda ?
    > Jak kto lubi mozna liberalno-ekologicznie gdzie sie uzgadnia z wlascielem

    A co gdy to idiota i żadne uzgodnienie nie wchodzi w grę? Nie, bo nie. Co
    wtedy?
    Interes prywatny ponad wszystko?????

  • 18. Data: 2007-09-14 19:41:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik " 666" <j...@w...eu> napisal w wiadomosci
    > Moja inicjatywa poparta przez ogól jest poprowadzic wszystkie rury z bloku
    > przez twoje mieszkanie i mam w d.. to, ze
    > przez moje byloby ladniej, prosciej i taniej.

    A wiesz co to demokracja??

    > Zrozumial pedalski spolecznik?

    A skad mam wiedziec cos cieplaju zrozumial ???

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2007-09-14 19:42:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > PIS = socjalizm

    Dyjor=kretyn ??

  • 20. Data: 2007-09-14 20:47:31
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Nostradamus wrote:

    > A co gdy to idiota i żadne uzgodnienie nie wchodzi w grę? Nie, bo nie. Co
    > wtedy?

    To się zmienia wspólnote na taką gdzie uzgadnia "ogół" albo prezes.
    Co kto lubi ...

    > Interes prywatny ponad wszystko?????

    A "wszystko" to niby co ? Widzimisie reszty wspólnoty ?

    --
    http://www.kupujemy.pl/