  • 51. Data: 2005-09-15 11:32:05
    Temat: Re: kto jest winny ?
    Od: <a...@v...pl>

    > Bo my to sobie tak gadu gadu, a pytający już dawno zajął się innymi
    > problemami :-)

    obym nie miał innych problemów :-)
    byłem dziś przesłuchany w charakterze świadka (!) a nie winnego, jak
    zapowiadano mi wcześniej :-)
    teraz troche poczekam na decyzję policji: czy wskaże winnego czy przekaże
    sprawę do grodzkiego.

    > kończmy ten temat, pewnie i tak się nie dowiemy o dalszych losach sprawy.

    jasne, że napiszę jak to się skończyło... jeśli przez rok nie zapomnicie :-)
    bo podobno tak długo może to trwać (postępowanie wyjaśniające).
    dzięki za treściwe posty, bardzo mi to pomogło w ugruntowaniu swojego
    stanowiska !
    pozdrawiam!
    a.

  • 52. Data: 2005-09-15 13:15:00
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    a...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > bo podobno tak długo może to trwać (postępowanie wyjaśniające).
    > dzięki za treściwe posty, bardzo mi to pomogło w ugruntowaniu swojego

    Powodzenia

    MAc

  • 53. Data: 2005-09-15 20:13:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > teraz trochę poczekam na decyzję policji: czy wskaże winnego czy
    przekaże
    > sprawę do grodzkiego.

    Na pewno przekaże sprawę do grodzkiego. Pytanie, przeciwko komu. Bo
    teraz to już mandatem tego zakończyć się nie da.

  • 54. Data: 2005-09-16 08:41:33
    Od: <a...@v...pl>

    > przekaże
    >
    > Na pewno przekaże sprawę do grodzkiego. Pytanie, przeciwko komu. Bo
    > teraz to już mandatem tego zakończyć się nie da.

    okazuje się, ze nie na pewno. pani posterunkowa powiedziała mi, że na razie
    sprawę spróbują rozpatrzyć sami. jeśli nie da rady, wtedy przekażą.

  • 55. Data: 2005-09-16 12:31:06
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > okazuje się, ze nie na pewno. pani posterunkowa powiedziała mi, że na razie
    > sprawę spróbują rozpatrzyć sami. jeśli nie da rady, wtedy przekażą.

    Mówić to sobie mogą. Szczególnie takie autorytety jak PANI POSTERUNKOWA;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 56. Data: 2005-09-16 22:09:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > okazuje się, ze nie na pewno. pani posterunkowa powiedziała mi, że
    na razie
    > sprawę spróbują rozpatrzyć sami. jeśli nie da rady, wtedy przekażą.

    A była uprzejma dodać w jakim trybie ją będą rozpatrywać? Bo bardzom
    ciekaw.

  • 57. Data: 2005-09-17 08:00:17
    Od: <a...@v...pl>

    Była całkiem uprzejma (i nie tylko ;-)) ale nie dodała. Przypuszczam, ze nie
    w natychmiastowym (jeśli taki istnieje) bo bąknęła coś o tym, że może to
    potrwać nawet pół roku...

  • 58. Data: 2005-10-21 11:30:33
    Od: "Annihilator" <a...@v...pl>

    Witam!

    Obiecałem, że napiszę jak sprawa się potoczy...
    Przypominam o co chodziło:

> [...]
    > przeciwnie do kierunku ruchu. z naprzeciwka widzę samochód który wykonuje
    > podobne ewolucje, obracając się uderza swoim lewym przodem w moje prawe tylne
    > drzwi, po czym jedzie dalej tyłem, wypada z jezdni , wpada na tory tramwajowei
    > uderza w słup trakcji elektrycznej.
    > Wnioski są takie, że obaj nie dostosowaliśmy prędkosci do warunków, z tym, że
    > moja prędkość nie spowodowała, że wyleciałem z jedni, prędkośc drugiego pojazdu
    > była na tyle duza, ze wyleciał z jezdni przez wysepkę tramwajową i zatrzymał sie
    > na słupie, który wgniótł bagażnik aż do tylnej szyby (bmw-e34).

    Otóż toczy się na razie fatalnie (dla mnie :-/ ). Facet zdobył świadka,nie wiem
    ile jej zapłacił i nie wiem kto to jest, prawdopodobnie jedna z dwóch babć,
    które przyszły na miejsce kolizji w chwile po zdarzeniu. Podobno twierdzi, że
    stała na przystanku i wszystko widziała(w co wątpię bardzo). Nie znam jeszcze
    zeznań "świadka" ale znam zarzut przeciwko mnie: zostałem obwiniony o
    niedostosowanie predkości i spowodowanie zagrozenia oraz o uderzenie swoim
    samochodem w jego samochód (sic!). Bocznymi drzwiami (heheh).
    No klops. Macie jakieś pomysły, sugestie?
    Póki co w magazynku mam jedynie nadzieję na rozsądek i bezstronność biegłego
    którego będę się starał powołać.
    Pozdrawiam,
    A.

  • 59. Data: 2005-10-22 20:00:58
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > No klops. Macie jakieś pomysły, sugestie?

    Znam podobny przypadek. Ojciec znajomego wjechal w nieoznakowana maszyne
    rolnicza, stojaca na srodku drogi. Byla kiepska pogoda, ciemno, rolnik byl
    pijany, nie bylo nawet odblaskow na maszynie. Czlowiek jechal okolo 50 km/h.
    Po dwoch rozprawach z dojazdami byl "w plecy" na 2000, przestal sie dalej
    bawic. Niby bylo orzeczenie winy rolnika, ale... "niedostosowanie predkosci"
    zawsze dziala.

    Pozdrawiam,

    Tiger