    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes
    Subject: Re: książka przychodów klienci bez nazwisk
    Date: Mon, 07 Jun 2004 14:04:06 +0200

    Użytkownik mareK napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie ,czy ktoś wie czy w książce przychodów i rozchodów, mogę nie
    > wpisywać nazwisk i adresów klientów.
    > Chodzi mi oczywiści o przychody i klienci to osoby fizyczne nie biorace
    > rachunku.
    > W jakiej formie to pisac ,żeby skarbowy nie miał pretensji.

    Robisz miesięczne zestawienie sprzedazy bezrachunkowej, nadajesz mu
    numer i na tej podstawie wpisujesz. Mozna chyba takie gotowe druczki
    dostac w księgariach skarbowych (nie wiem, nie potrzebowalam, ale można
    dostać druczki do wszystkiego)
    W rybryce "nazwa kontrahenta' w KPiR wpisz 'nabywca detaliczny' żeby nie
    było wątpliwości.

    A tak w ogole uwazaj czy sie na kase fiskalna nie łapiesz.

    Swoja drogą jak masz kase fiskalną to wpisujesz sprzedaz wg rapotow
    fiskalnych dobowych lub miesięcznych (jeżeli nie chce Ci się tyl pisać).
    Taki raport ma numer i jest odstawą do wpisu sam z siebie.

    Co by nie było o ile tylko wpiszesz i opodatkujesz sprzedaz to US nie
    będzie sie czepiał. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl