  • 1. Data: 2005-11-03 10:22:09
    Temat: ksiazeczka mieszkaniowa po zmarlej
    Od: krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich :-)
    Niedawno dotarła do mnie książeczka mieszkniowa
    po zmarłej kuzynce.
    Do tej pory ten dokument był u jej bratowej.
    Minęło 13 lat od śmierci kuzynki.
    Czy jest możliwość odzyskania tych pieniędzy?

    Pozdrawiam Krycha

  • 2. Data: 2005-11-03 10:38:35
    Temat: Re: ksiazeczka mieszkaniowa po zmarlej
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Do tej pory ten dokument był u jej bratowej.
    > Minęło 13 lat od śmierci kuzynki.
    > Czy jest możliwość odzyskania tych pieniędzy?

    Potrzebne bylo by postanowienie spadkowe po kuzynce stwierdzajace kto jest
    nastepca prawnym.
    Sprawdzic czy ksiazeczke nie umozylo PKO.
    Z postanowieniem spadkowym i zaswiadczeniem o zaplaconym podatku trzeba bylo
    by sie stawic do PKO w celu przepisania ksiazeczki.

    Najlepiej idz do PKO wytlumacz sytuacje (nie mow dokladnie o kogo chodzi) i
    sie wszystkiego dowiesz.

  • 3. Data: 2005-11-03 11:30:56
    Od: krycha <k...@p...onet.pl>

    Dziękuję za informację :-)