  • 1. Data: 2005-11-03 09:26:33
    Temat: Fundusz Socjalny a zwolnienie z pracy.
    Od: "Marek" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam takie małe pytanko.Pracuje w firmie,w której jest utwożony Fundusz
    Socjalny i z tego tytułu firma daje nam Bony Świateczne.Pracuję tam juz
    ponad 1,5 roku. Pod koniec listopada dostaniemy Bony Świateczne. Mój problem
    polega na tym,że z dniem 21.11.rozwiązuję umowę z firmą.Czy w takim wypadku
    przysługuja mi ww.bony,czy one przepadają.Jak ta sprawa wygląda ze strony
    prawnej.Dodam,ze poprosiłam kadrową aby pokazała mi regulamin Swiadczeń
    Socjalnych,a ta odmówiła mi udostępnienia go.Powiedziała,ze te Bony mi się
    nie należa,bo pracownicy je dostają dopiero 30.11.,a ja juz wtedy nie bede
    pracownikiem firmy.

    Z góry dziękuję za udzielenie mi jakichkolwiek wyjasnień dotyczących tej
    sprawy.
    Aneta M.

  • 2. Data: 2005-11-03 10:42:57
    Temat: Re: Fundusz Socjalny a zwolnienie z pracy.
    Od: "Marek" <k...@t...pl>

    Naświetle dokładniej swoja sytuację.
    Jestem zatrudniona jako osoba z gr.inwalidzka i z tego tytułu pobieram
    równoczesnie z ZUS rente socjalna.W wyniku niedopatrzenia przez pracodawce
    mój zarobek przekraczał dopuszczalny przez ZUS limit wynagrodzenia,( w tym
    czasie niesłusznie pobierałam rente).Obecnie mam ZUS-owi zwrócić nadpłaconą
    mi
    rente w wys.ok.2400 PLN.Czy w takiej sytuacji moge sie starać o jakąkolwiek
    zapomogę z FŚS u swojego byłego pracodawcy?
    Aneta M