  • 1. Data: 2005-11-03 08:58:47
    Temat: Jak odzyskać należne odszkodowanie od pracodawcy.
    Od: "Sawa" <...@...pl>

    Witam!

    Szukam porady jak odzyskać odszkodowanie należne mi po śmierci ojca, sprawa
    wygląda tak:
    W firmie w której pracuję mamy ubezpieczenie grupowe w PZU, co miesiąc na
    pasku z wypłatą jest pozycja PZU 70zł. Suma na ubezpieczenie nie jest nam
    odciągana z wypłaty ponieważ pracodawca sam dobrowolnie to płaci wrzucając
    sobie w koszty. Tu pojawia się problem jak wymusić od niego wypłatę
    odszkodowania ponieważ jak dowiedziałem się nieoficjalnie w PZU stawki nie
    wpływają od kwietnia. Ubezpieczenie teoretycznie jest dobrowolne i to tylko
    jego dobry gest, jednak ja jako pracownik byłem święcie przekonany że jestem
    ubezpieczony.
    Jakie mogę zastosować formy nacisku (wszystkie chwyty dozwolone zwalniam sie
    do końca miesiąca ;-D ) W ostateczności mogę narobić mu smrodu pisząc donos
    do Urzędu Kontroli Skarbowej (odlicza koszty PZU a faktycznie nie płaci)
    będzie miał pozamiatane ale wtedy ja niewiele zyskam ;-/

    Pozdrawiam
    Sawa