  • 1. Data: 2002-05-08 09:32:40
    Temat: kserokopia dokumentu
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    czy kserokopię dokumentu może uwierzytelnić (potwierdzić zgodnośc z
    oryginałem) tylko notariusz?

    czy może to być organ wydający dokument?!

    chodzi dokładnie o świadectwo dojrzałości, kopia potrzebna do złożenia do
    Urzędu Wojewódzkiego jako świadectwo posiadania wykształcenia średniego

    Marcin

  • 2. Data: 2002-05-08 16:14:00
    Temat: Re: kserokopia dokumentu
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "Indalo" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > chodzi dokładnie o świadectwo dojrzałości, kopia potrzebna do złożenia do
    > Urzędu Wojewódzkiego jako świadectwo posiadania wykształcenia średniego

    Ogólna zasada do potwierdzenie jakiegoś dokumentu to
    Notoariusz i organ wydający dany dokument (oryginał). Nie stosuje się
    "potwierdzania za zgodność" przez organy administracji publicznej.

    --
    Z poważaniem
    Wojciech Wiater

  • 3. Data: 2002-05-09 08:30:10
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > Ogólna zasada do potwierdzenie jakiegoś dokumentu to
    > Notoariusz i organ wydający dany dokument (oryginał). Nie stosuje się
    > "potwierdzania za zgodność" przez organy administracji publicznej.

    troszkę się nie zrozumieliśmy, organ admionistracji publicznej ma mi go
    przyjąc
    a potwierdzić - notariusz lub kto? czy to oznacza ża jak pójde do pani
    sekretarki z liceum z oryginałem i kserokopią - ona to podbije pieczęcią
    okrągłą, podłużna, podpisze - mam 'kopię na prawach oryginału'?!

    Marcin