  • 1. Data: 2002-05-08 08:47:46
    Temat: ! @ Koszty podróży światka - P I L N E
    Od: "Hydrant" <e...@p...onet.pl>

    Czy jako świadek mogę domagać się zwrotu kosztów podróży z miejsca w którym
    aktualnie mieszkam (a nie jestem zameldowany) do miesjaca w którym będę
    przesłuchiwany (a tam właśnie jestem zameldowany)?

    czyli bilet PKP, ok 2 x 40 zł

  • 2. Data: 2002-05-08 12:19:30
    Temat: Odp: ! @ Koszty podróży światka - P I L N E
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Hydrant <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abb04v$dmk$...@n...tpi.pl...
    > aktualnie mieszkam (a nie jestem zameldowany) do miesjaca w którym będę
    > przesłuchiwany (a tam właśnie jestem zameldowany)?
    >
    > czyli bilet PKP, ok 2 x 40 zł

    Na jaki adres było wysłane wezwanie dla świadka ?

  • 3. Data: 2002-05-08 19:36:53
    Temat: Re: ! @ Koszty podróży światka - P I L N E
    Od: "hydrant" <e...@p...onet.pl>

    zameldowanie - ale prowadzący śledztwo wie, że specjalnie przyjeżdam

  • 4. Data: 2002-05-08 23:46:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik hydrant <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abbup3$lh6$...@n...tpi.pl...
    > zameldowanie - ale prowadzący śledztwo wie, że specjalnie przyjeżdam

    To nie jest na zasadzie ,że ktoś wie to ma odnotowane być w aktach sprawy
    odn. twojej osoby wtedy możesz na rozprawie przedłożyć sędziemu bilety i
    zawnioskować do protokołu o zwrot kosztów ewentualnie ,żeby nie ponosić
    takich kosztów a jest jeszcze czas pilnie złożyć pismo do sprawy o
    przesłuchanie cię w drodze pomocy sądowej wyjaśniając sądowi dlaczego o to
    prosisz .
    Sandra

  • 5. Data: 2002-05-09 21:32:53
    Od: "hydrant" <e...@p...onet.pl>

    oczywiscie
    dzieki!

  • 6. Data: 2002-05-10 21:30:32
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    wystarczy zabrać na przesłuchanie bilety PKP i inne koszty związane oraz
    wezwanie, i po przesłuchaniu skierowac sie do kasy.
    U mnie jest w budynku komisariatu - na pierwszym pietrzę. obsługuje
    antypatyczna pani za kratami...
    Jak w kasie będą $ to masz od ręki.

    pozdro

  • 7. Data: 2002-05-10 21:45:00
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik erchejms <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abhe2p$67c$...@n...tpi.pl...
    > wystarczy zabrać na przesłuchanie bilety PKP i inne koszty związane oraz
    > wezwanie, i po przesłuchaniu skierowac sie do kasy.

    Nieprawda gdy ten fakt zgłosi do protokołu to pani/pan Sędzia uwzględni to
    na rozprawie bądź gdy będą niejasności zrobi to po rozprawie na posiedzeniu
    niejawnym o fakcie poinformuje świadka. Jeśli to zrobi na rozprawie to
    wypełni formularz o zwrocie kosztów i skieruje świadka do kasy sądu w innym
    przypadku o fakcie ewentualnego zwrotu poniesionych kosztów poinformuje.
    Fakt na rozprawę należy udać się z wezwaniem i biletami PKP zgłaszając
    ustnie do protokołu ten fakt.
    Sandra.

  • 8. Data: 2002-05-11 16:46:55
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    to czemu po przesłuchaniu policjant zaprowadził mnie do kasy???

  • 9. Data: 2002-05-11 18:50:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik erchejms <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abjhvs$i9b$...@n...tpi.pl...
    > to czemu po przesłuchaniu policjant zaprowadził mnie do kasy???

    Ponieważ było wszystko ok. u Ciebie nie było problemu .On jednak napisał ,że
    wzwanie dostał na adres gdzie mieści się siedziba sądu a przyjazd będzie z
    innego miejsca i tu może to spowodować ,że koszty zostaną mu przyznane ale
    niekoniecznie na rozprawie ...
    Więc inf. i podaje tylko do wiadomości jak może to wyglądać .
    Sandra

  • 10. Data: 2002-05-12 11:02:28
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > niekoniecznie na rozprawie ...
    > Więc inf. i podaje tylko do wiadomości jak może to wyglądać

    malo rozumiem - chyba sie strasznie spieszylas... :(

    Moja droga,
    ja to rozumiem tak:

    Hydrant mieszka w X
    jest zameldowany w Y
    Dostal wezwanie na adres Y
    Jedzie na przesluchanie do Y

    Pyta sie czy mieszkajac w X bez zameldowania / pobytu tymczasowego moze
    domagac sie zwrotu kosztow podrozy do Y

    Mialem TA dokladnie sytuacje
    I po przesluchaniu bylem w kasie jak opisalem w poprzednim postcie.

    pozdrawiam