  • 1. Data: 2003-12-15 12:11:05
    Temat: kradziesz (SIC!) szkoły 2
    Od: "sebuś" <s...@o...pl>

    Witam ponownie!

    No cóż... Byłem dziś w tej śmiesznej uczelni i... i niestety nie otrzymałem
    żadnych dokumentów. Nie mogłem ani skserować, ani przepisać, tylko i
    wyłącznie mogłem sobie poczytać... Dziekan także nie wyraził zgody na
    udostępnienie tych dokumentów... Udało mi się jednak (a uwierzcie, że to
    baaardzo dużo, bo nawet na to nie chcieli mi pozwolić) spisać dokumenty,
    które szkoła wydała i którymi się kieruje.
    Są to:
    - Kontrakt,
    - Statut uczelni,
    - Regulamin studiów,
    - Regulamin opłat,
    - Zarządzenia Kanclerza.

    Niestety gdybym je wszystki czytał, nie ma szans zapamiętać.
    O ile wiem, tego typu dokumenty ją jawne. Na Uniwestytecie czy Politechnice
    takie dokumenty są dostępne nawet na stronach internetowych. A tutaj? No
    cóż... widocznie czegoś się boją... Tylko jak teraz iść do rektora (dyżur w
    środy) bez możliwości podparcia się regulaminem szkoły...

    Co mam robić?

  • 2. Data: 2003-12-15 12:17:58
    Temat: Re: kradziesz (SIC!) szkoły 2
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Co mam robić?

    Uczyć się od Adama M.
    Iść do nich z dyktafonem w kieszeni. Przynajmniej będziesz miał dowód, że
    nie chcieli Ci wydac regulaminu...

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-12-15 12:18:08
    Od: "sebuś" <s...@o...pl>

    Hehe, może i racja. Ale czy wydanie regulaminu nie tylko do zapoznania się z
    nim, ale również do skserowania lub przepisania jest obowiązkowe?
    Powiedzieli mi, że "te dokumenty nie mogą opuścić uczelni".

  • 4. Data: 2003-12-15 12:20:52
    Od: "sebuś" <s...@o...pl>

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hehe, może i racja. Ale czy wydanie regulaminu nie tylko do zapoznania się
    > nim, ale również do skserowania lub przepisania jest obowiązkowe?
    > Powiedzieli mi, że "te dokumenty nie mogą opuścić uczelni".

    Czy mogą zabronić skserowania ich lub przepisania?

  • 5. Data: 2003-12-15 12:52:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Witam ponownie!

    <ciah>

    Nie ujawniłeś jeszcze w poprzednim wątku jaki cel ma twoje pisanie słowa
    kradzież przez "sz" na końcu.

    Leszek

  • 6. Data: 2003-12-15 12:54:45
    Od: "sebuś" <s...@o...pl>

    Kradziesz... Chodziło o dwie rzeczy.
    1. Stwierdzenie typu "kradzież szkoły" oznacza, że szkoła została
    skradziona.
    2. Nie do końca wiadomo, czy zostałem okradziony przez szkołę, czy jednak to
    oni mają rację... :(

    Dlatego też, nie chciałem używać słowa "kradzież" które jednoznacznie by
    określało kradzież a o tym do końca nie jestem przekonany.

  • 7. Data: 2003-12-15 16:01:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja się zastanawiam i zrobiłbym tak. napisał bym do dziekana lub rektora
    pismo wzywające go do wydania mi za opłatą odpisu tych wszystkich
    dokumentów jako części rzekomo łączącej Cię z nimi umowy cywilnoprawnej.

  • 8. Data: 2003-12-15 16:02:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > nim, ale również do skserowania lub przepisania jest obowiązkowe?
    > Powiedzieli mi, że "te dokumenty nie mogą opuścić uczelni".

    Pożycz więc aparat cyfrowy. Doskonale sprawdza się jako kieszonkowe ksero.

  • 9. Data: 2003-12-15 17:26:46
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > Dlatego też, nie chciałem używać słowa "kradzież" które jednoznacznie by
    > określało kradzież a o tym do końca nie jestem przekonany.

    A co w takim razie oznacza slowo "kradziesz" ?!

  • 10. Data: 2003-12-16 08:34:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "alexander" <S...@...OFF> napisał w wiadomości

    > A co w takim razie oznacza slowo "kradziesz" ?!

    Pewnie nic. Chłop walnął byka a teraz ze wstydu kręci jak koń pod
    górkę;)

    Pozdr
    Leszek