  • 1. Data: 2003-12-15 12:03:05
    Temat: Odpis sprzeciwu ??
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dostałem nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym od którego sie
    odwołałem składając sprzeciw w wyznaczonym terminie. Obecnie dostałem
    zawiadomienie iz muszę złożyć również odpis sprzeciwu. czy ktoś może mi
    napisac co mam im dostarczyc. I co to jest odpis sprzeciwu.

  • 2. Data: 2003-12-15 12:15:05
    Temat: Re: Odpis sprzeciwu ??
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Kajci napisał:

> [...]
    > odwołałem składając sprzeciw w wyznaczonym terminie. Obecnie dostałem
    > zawiadomienie iz muszę złożyć również odpis sprzeciwu. czy ktoś może mi

    kopię tego co złożyłeś,a idealnie, gdyby było podpisane w oryginale.
    po prostu jedno zostaje w aktach, drugie jest przesyłane drugiej stronie
    (stronom).

    > I co to jest odpis sprzeciwu.

    to jest własnie to co musisz złozyć w sądzie :)

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-15 12:25:33
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Kajci" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawiadomienie iz muszę złożyć również odpis sprzeciwu. czy ktoś może mi
    > napisac co mam im dostarczyc. I co to jest odpis sprzeciwu.

    kopia ( kserokopia ) twojego odwolania :)
    Pozdr

  • 4. Data: 2003-12-15 12:27:02
    Od: "sebuś" <s...@o...pl>

    Co za bzdura!!!
    A sami nie mogą sobie tego skserować?

  • 5. Data: 2003-12-15 17:28:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co za bzdura!!!
    > A sami nie mogą sobie tego skserować?

    Nie. Zgodnie z art. 128 kpc do pisma procesowego należy dołączyć jego odpisy
    i odpisy załączników dla doręczenia ich uczestniczącym w sprawie osobom.

    Krótkie uzasadnienie: zadaniem sądu powinno być sądzenie, a nie zajmowanie
    się kserowaniem papierów, a poza tym mi jako podatnikowi się nie uśmiecha,
    żeby płacić za wykonywanie ksera w Twojej prywatnej sprawie, więc przepis
    jak najbardziej na miejscu. Jak nie chcesz, to nie kseruj. Sąd odrzuci Twój
    sprzeciw i sprawa będzie załatwiona.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-12-15 21:21:52
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się kserowaniem papierów, a poza tym mi jako podatnikowi się nie uśmiecha,
    > żeby płacić za wykonywanie ksera w Twojej prywatnej sprawie,

    Tylko że list kosztował 5,3 zł a koszt ksero wynosi około 0,8 zł.
    Dziękuję wszystkim za pomoc lecę na ksero aby sporządzic odpis :)
    - jak to mądrze brzmi :)

  • 7. Data: 2003-12-15 22:41:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Tylko że list kosztował 5,3 zł a koszt ksero wynosi około 0,8 zł.
    > Dziękuję wszystkim za pomoc lecę na ksero aby sporządzic odpis :)
    > - jak to mądrze brzmi :)

    W tym wypadku 0,8 i rzeczywiście można by się zastanawiać czy z
    ekonomicznego punktu widzenia nie warto kserować, ale zapewniam Cię, że
    często wyniosłoby to znacznie więcej złotych.

    Pozdrawiam,
    Washko