  • 1. Data: 2003-12-15 10:20:00
    Temat: Licytacja i komornik
    Od: "Jack" <f...@g...pl>

    Witam Wszystkich
    2 tygodnie temu (a więc termin nagli) dostałem od komornika
    troszkę dokumentów, m.in. zawiadomienie o częściowo bezskutecznej licytacji
    (sprzedano 1 rzecz), plan podziału sumy uzyskanej z egzekucji, protokoły
    itd.

    Komornik każe mi się określić czy chcę drugą licytację, czy biorę nie
    sprzedane graty itd.
    a poza tym jeśli nic takiego nie wyślę to każe mi się określić co do sposobu
    dalszego
    prowadzenia egzekucji.

    W świetle powyższego czy jest sens żądać II licytacji (sprawa kosztów - czy
    wzrosną?) tym bardziej że jest to max 3 - 4 tys.
    A jeśli nie to co mogę zaproponować? (z pensji itp. już korzystałem)

    Serdeczne dzięki
    Pozdrawiam
    Jacek