  • 1. Data: 2003-12-15 12:10:03
    Temat: Jak odpracować grzywnę?
    Od: "Ziele" <s...@m...com>

    Witam. Dostałem właśnie wezwanie do zapłaty grzywny z sądu grodzkiego w
    wysokości 655zł. Czytałem że można odpracować to bo napewno płacić nie będe!
    Pomóżcie proszę!
    Z góry dziękuję za odpowiedz!
    Ziele

  • 2. Data: 2003-12-15 18:29:26
    Temat: Re: Jak odpracować grzywnę?
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Ziele wrote:
    > Witam. Dostałem właśnie wezwanie do zapłaty grzywny z sądu grodzkiego w
    > wysokości 655zł. Czytałem że można odpracować to bo napewno płacić nie będe!

    Możesz też odsiedzieć..

    KG

  • 3. Data: 2003-12-15 21:40:26
    Od: "Newsy" <s...@m...com>

    Wie ktoś coś jeszcze na ten temat? Mam 30 dni na zapłate a sędzinie
    powiedzielismy ze chcemy odpracować a przysyłają nam kwitek na poczte

  • 4. Data: 2003-12-17 21:48:42
    Od: "Ziele" <s...@m...com>

    Ludzie zostalo mi 28 dni do zaplaty. Gdzie sie skierowac zeby odpracować to!
    Pomocy!

  • 5. Data: 2003-12-17 22:10:16
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Ziele wrote:

    > Ludzie zostalo mi 28 dni do zaplaty. Gdzie sie skierowac zeby odpracować to!

    A próbowałeś spytać się w sądzie?

    KG

  • 6. Data: 2003-12-17 22:44:04
    Od: "Ziele" <s...@m...com>

    Powiedzielismy tylko sędzinie(która oczywiscie przed sprawa miala juz wyrok
    ustalony ale to szczegoł) że nie zaplacimy bo nie mamy skąd, a ona
    powiedziala ze mozecie odpracowac i dowidzenia. A co się stanie jak tego nie
    zapłacę? Przyjdzie mi komornik? Ja mam 18 i nic w domu nie jest mojego wiec
    co zabiorą? Skarpetki? Ale słyszałem że póżniej zostaje to w papierach ze
    sie nie zaplacilo wiec chcemu odpracowac!

  • 7. Data: 2003-12-17 23:09:45
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Ziele wrote:

> [...]
    > co zabiorą? Skarpetki? Ale słyszałem że póżniej zostaje to w papierach ze
    > sie nie zaplacilo wiec chcemu odpracowac!

    Przy wydawaniu wyroku nikt nie będzie zajmował się zamianą grzywny na
    inną karę. Jeśli w ogóle jest to możliwe, to należy teraz zwrócić się do
    sądu. I najlepsze informacje dostaniesz tam.

    KG