  • 1. Data: 2004-05-03 19:06:57
    Temat: koszty egzekucyjne
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    szukam osób profesjonalnie zajmujących się postępowaniem egzekucyjnym

    chodzi mi o koszty egzekucyjne zarówno w egekucji administracyjnej jak i
    komorniczej (czysta teoria ... nie mniej jednak zdarza mi się w pracy taki
    problem kilka razy do roku)

    a konkretnie
    co z kosztami egzekucyjnymi gdy dochodzi do zbiegu egz. art. 773 kpc i 62
    ust. o post.egz.adm?
    czy komornik ściągnie dla organu administracyjnego?
    czy komornik skarbowy ściągnie dla komornika sądowego?

  • 2. Data: 2004-05-04 18:57:11
    Temat: Re: koszty egzekucyjne
    Od: sebol <i...@a...pl>

    pablio wrote:

    > a konkretnie
    > co z kosztami egzekucyjnymi gdy dochodzi do zbiegu egz. art. 773 kpc i 62
    > ust. o post.egz.adm?

    roztrzyga sąd. Ten ktory lepiej sciąga lub zaczął pierwszy wygrywa.

    > czy komornik ściągnie dla organu administracyjnego?

    tak

    > czy komornik skarbowy ściągnie dla komornika sądowego?

    jeszcze nie widzialem tego przypadku.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-04 19:31:29
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    masz jakieś konkretne doświadczenia w tym temacie?