    Date: Fri, 20 Jan 2012 00:22:28 +0100
    From: Krystek <k...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: korespondencja tylko poleconymi?

    Czy jeśli koresponduję z firmą to wszelka korespondencja musi odbywać
    się pocztą tradycyjną poleconym aby była ważna przed sądem czy też może
    być e-mailowo?

    Chodzi mi o sytuację, kiedy wysyłam e-mail do firmy i za chwilę
    otrzymuję automatyczną odpowiedź, że e-mail został dostarczony i
    odpowiedź zostanie udzielona (i faktycznie jest udzielana).

    Czy jeśli wyślę drogą e-mailową np. wezwanie do zapłaty w ciągu 14 dni i
    otrzymam odpowiedź autorespondera to będzie to prawnie wiążące czy też
    nie? Podobnie jeśli kieruję oficjalne zapytanie reklamacyjne do firmy
    właśnie drogą e-mailową, to czy po otrzymaniu odpowiedzi autorespondera
    ma to taką samą "moc prawną" jak gdybym wysłał poleconym za
    potwierdzeniem odbioru?

    Krystian