  • 141. Data: 2006-10-18 19:50:16
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w wiadomości
    news:jareks-69BE62.11251218102006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Jeśli będzie obezwładniony?

    Jak to będzie faktyczny bandzior, to przy pierwszym podejrzeniu, że mu zagrażasz
    po prostu Cię zastrzeli.

    > Nawet jeśli bez wywodzenia przez rzekomego poszkodowanego poszli robić
    > przeszukanie?

    Zdefiniuj słowo "wywodzenie", bo ja mam kilka pomysłów, ale żaden nie pasuje do
    tego kontekstu.

  • 142. Data: 2006-10-19 09:08:25
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <eh60l1$ov8$4@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wiadomości
    i.pl...

    > Jak to będzie faktyczny bandzior, to przy pierwszym podejrzeniu, że mu

    Musiałby od razu mieć broń w łapie. A to się trochę kłóci ze skutecznym
    udawaniem policjanta - oni w ten sposób chyba nie wchodzą na
    przeszukanie?

    > Zdefiniuj słowo "wywodzenie", bo ja mam kilka pomysłów, ale żaden nie pasuje
    > do
    > tego kontekstu.

    Logiczne uzasadnienie oskarżeń.
    Miałem na myśli coś takiego: ten poszkodowany przyszedł i zameldował, że
    jego zdaniem ja mam nielegalne oprogramowanie, więc składa niezbędne
    wnioski/zawiadomienia. A podstawą tego twierdzenia jest np. to, że mam
    komputer, a "powszechnie wiadomo, że większość użytkowników komputerów
    ma nielegalne oprogramowanie". I policjanci poszli szukać.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.