  • 11. Data: 2007-12-11 12:54:09
    Temat: Re: kto ma pierwszenstwo - wiedza obywatela o obowiazujacym prawie c.d.
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    strach wrote:

    > "Koju" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie, to on zmieniając pas musi ustąpić pierwszeństwa tym, którzy nim jadą;
    > to że pas się kończy nie ma znaczenia. Ale na przyszłość zakładaj lepiej
    > nowy wątek.

    Problem jest wtedy gdy nie ma zaznaczone, który pas się kończy - ot nagle
    droga robi się węższa o połowę, a, że do tego jest zakręt to kompletnie nie
    wiadomo, która się kończy 8-)

    Przykład - Bydgoszcz, ul. Ignacego Paderewskiego.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 12. Data: 2007-12-11 12:59:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    arekmx wrote:

    > Problem jest wtedy gdy nie ma zaznaczone, który pas się kończy - ot nagle
    > droga robi się węższa o połowę, a, że do tego jest zakręt to kompletnie nie
    > wiadomo, która się kończy 8-)

    Jak mi to kiedyś policjant łopatologicznie wytłumaczył
    W takim przypadku prawy pas się nigdy nie kończy.

  • 13. Data: 2007-12-11 18:31:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 13:54:09 +0100, arekmx napisał(a):

    > Problem jest wtedy gdy nie ma zaznaczone, który pas się kończy - ot nagle
    > droga robi się węższa o połowę, a, że do tego jest zakręt to kompletnie nie
    > wiadomo, która się kończy 8-)

    Wtedy musisz wpuscic. Podobnie, kiedy zmieniasz pas ruchu na srodkowy i to
    samo robi ten z prawej.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .