  • 31. Data: 2002-03-26 23:54:35
    Temat: Re: kontrola biletow - prosba o interpretacje
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    > Ok! Niech każdy pozostanie przy swoim. Jak któryś z Was wygra
    odszkodowanie
    > od MZK to proszę o sygnał, a wtedy przyznam Wam rację....

    W Krakowie były już takie sprawy - MPK poszło na ugodę i przeprosiło.

    Marcin.

  • 32. Data: 2002-03-27 09:55:19
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Buker" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Ok! Niech każdy pozostanie przy swoim. Jak któryś z Was wygra
    odszkodowanie
    > od MZK to proszę o sygnał, a wtedy przyznam Wam rację....

    To znaczy, że nie dowiemy się na jakiej podstawie wykroczenie kwalifikujesz
    jako przestępstwo? :(
    Nie zachowuj się jak expert ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 33. Data: 2002-03-27 18:37:27
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

> [...]
    > odszkodowanie
    >
    > To znaczy, że nie dowiemy się na jakiej podstawie wykroczenie

    Człowieku przeczytaj cały wątek od początku! Nie kwalifikuję wykroczenia
    jako przestępstwa! Dwukrotnie wskazałem przepis, który pozwala stosować
    przepisy kpk o zatrzymaniu odpowiednio (!!!!!!!!) do wykroczeń.

  • 34. Data: 2002-03-28 01:15:41
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

> [...]
    > jako przestępstwa! Dwukrotnie wskazałem przepis, który pozwala stosować
    > przepisy kpk o zatrzymaniu odpowiednio (!!!!!!!!) do wykroczeń.

    Tylko jak zwykle teoretyzujesz i jakoś nie wykazałeś że kanar ma podstawy by
    stwierdzić popełnienie wykroczenia ...

    Marcin.

  • 35. Data: 2002-04-01 20:56:41
    Od: "Malgorzata Moszoro" <m...@p...gazeta.pl>

    Bardzo mądrze wypowiadacie się podpierając się przepisami prawa a więc może
    wyjasnicie mi taki problem nad którym się od dłuższego czasu zastanawiam: czy
    kanar ma prawo wysadzić na przystanku nieletniego (moim zdaniem nie) ? Czy
    dzieciaków nie powinni kontrolerzy jednak spisywać w środku lokomocji i
    pozwolić na kontynuowanie podróży tym samym pojazdem. MM

  • 36. Data: 2002-04-20 18:21:51
    Od: wujleon <l...@o...pl.invalid>

    "Malgorzata Moszoro" <m...@p...gazeta.pl> pisze:

    >wyjasnicie mi taki problem nad którym się od dłuższego czasu zastanawiam: czy
    >kanar ma prawo wysadzić na przystanku

    w powietrze ?

    > nieletniego (moim zdaniem nie) ?

    moim tez nie.

    >dzieciaków nie powinni kontrolerzy jednak spisywać w środku lokomocji i
    >pozwolić na kontynuowanie podróży tym samym pojazdem.

    To moze zalezec od regalaminu MPK, MZK czy czegotam.
    IMHO pasazer ma prawo kontynuowania podrozy tym samym srodkiem.
    Sam widziale taka sytuacje po spisaniu danych pasazera bez biletu
    (co go oczywiscie nieco zmieszalo):
    - moze pan juz wysiasc
    - ale je chce jechac dalej. Moge ?
    - prosze bardzo

    BTW: co sie dzieje z niezaplacona kara ?
    Wytaczaja powodztwo cywilne ? A jesli 'klient' sie nie stawi ?
    I jezeli zrobia to w trybie przyspieszonym, to co potem ? Komornik ?