  • 1. Data: 2005-02-17 09:00:05
    Temat: kontener na gruz a administracja
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Remontujemy mieszkanie. Remont wiaze sie z wyburzaniem scian, a wiec pojawil
    sie gruz. W zwiazku z jakas tam ustawa gruz mozna skladowac jedynie w
    odpowiednich kontenerach. Grzecznie wynajelismy kontener, do czasu. Niedawno
    przylecial do nas z twarza administrator, ze przy kontenerze mieszkancy
    urzadzili sobie wysypisko smieci, wyrzucaja stare choinki, kartony, slowem
    smieca. Aha, kontener jest zamkniety, z naklejona info, 'do uzytku
    prywatnego'. Admin zada od nas sprzatniecia nie naszych smieci i wywiezienie
    kontenera. Na pytanie, jak w takim razie mamy wywozic gruz, powiedziano, ze
    mamy pakowac w wory i wywozic codziennie. Postraszono nas straza miejska i
    policja. kto ma racje?
    A.

  • 2. Data: 2005-02-17 09:36:22
    Temat: Re: kontener na gruz a administracja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mamy pakowac w wory i wywozic codziennie. Postraszono nas straza miejska i
    > policja. kto ma racje?

    popros ich o wezwanie strazy :) sam sie przekonasz kto ma
    generalnie krzyczec to on sobie moze, niech jape wydziera na smieciarzy, a
    nie na ciebie.

  • 3. Data: 2005-02-17 14:47:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cv1mg3$prb$1@korweta.task.gda.pl>, Asiunia wrote:
> [...]
    > mamy pakowac w wory i wywozic codziennie. Postraszono nas straza miejska i

    A co tu się zastanawiać? Twoje śmieci? Poproś grzecznie pana
    administratora, żeby się oddalił na drzewo.

    Renata

  • 4. Data: 2005-02-18 10:51:53
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    >Postraszono nas straza miejska i policja. kto ma racje?

    Ja bym sam zadzwonil, ze na terenie zarzadzanym przez administratora jest
    balagan.... Masz kontener na gruz i dopelniles obowiazku a to, ze inni
    mieszkancy balagania to problem administratora a nie twoj.

    Pozdrawiam Maver