  • 1. Data: 2005-02-17 06:14:28
    Temat: Re: Zaswiadczenie o niekaralnosci ?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Uzytkownik "piotr" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:e662c100.0502162109.472a04fe@posting.google.com
    > Witam wszystkich grupowiczow.
    > Potrzebuje zdobyc zaswiadczenie o niekaralnosci - w jaki sposob moge
    > go zdobyc i czy w ogole moge bedac za granica ?

    Brak problemu.
    Mozesz kogokolwiek upowaznic do odebrania tego np. mnie lub kogos ze
    znajomych lub z rodziny.
    Koszt znaczka sadowego zdaje sie 50 zl kosztuje.
    http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml

    Slyszalem, ze udaje sie to ze zwyklym upowaznieniem, ale pewniej jest z
    notarialnym.
    jesli jestes za granica... udaj sie do najblizszego konsulatu polskiego,
    konsul poswiadczy wlasnorecznosc twojego podpisu pod upowaznieniem.

    Upowaznienie?
    Krótkie zdanko: Ja nizej podpisany......... urodzony dnia......... syn/córka
    .........upowazniam .......... legitymujacego sie dowodem osobistym
    .............. do zlozenia i odebrania w moim imieniu zapytania o karalnosc
    z Krajowego Rejestru Karnego.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBEDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net